Voor alles een eerste keer

pilo2710

Hiephoi!
Lid sinds
18 oktober 2003
Berichten
333
Locatie
jouw I-Pod
Ik loop hier al een tijdje rond te neuzen en geef zelfs de laatste tijd meningen over tracks van anderen.
Ik heb nog nooit een track gepost, maarja voor alles een eerste keer :D
Dit moet een remixje worden van een Van Katoen track(Nederlandstalige rockband waar ik wat mee heb).
Hij is nog ruw, moet nog goed uitgemixt en gemastered worden. Heb hem wel ff vlug door een compressor en maximizer gehaald. :doei:

DEMO HIER VOOR WEINIG :D

Ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden, dus... SHOOT! ... please... ;)

Owhja, zang zit er nog niet in ;)
 
ik vind r hele coole stukken in zitten.. sommige iets minder
volgens mij kan ie nog ietsje ranziger klinken.. ti s her en der enorm boembastisch en de beat mag ook zo stoer zijn

vind ik
 
Thnx.. Ik ben het met je eens dat hij iets rauwer kan. Dit is mijn eerste ruwe versie die misschien qua opbouw interessanter gemaakt kan worden.
Ik wilde gaag weten of ik, wat jullie betreft, een beetje op de goede weg zit.:)
 
Of mijn oor bedriegt me maar ik hoor duidelijk een bekende drumloop uit DRREX van reason.

De sample 'abused'hoorde ik ook denk ik.

Er zit ook een typische reason sound aan dit nummer hihi

Nooit gedacht dat je er dit er ook mee kon maken. Heb weer inspiratie nu.

Thanx. Machiel
 
Thanx u beide voor de positieve kritiek!

@ djmachiel: Hmmz, betrapt :P. Geen idee welke sample ik heb gebruikt. Heb een preset drumkit gebruikt en met mijn Octapadje ingespeeld.
In Reason kun je eigenlijk alle stijlen wel maken, je kunt het zo gek niet verzinnen.
(Voor een projectje een keertje hoempapa muziek gemaakt en klonk best overtuigend :D ).

Maar voor deze track heb ik voornamelijk VSTi's gebruikt en een Quasimidi Sirius voor de ARP rond 2' 30". De basis is Reason.
 
Back
Top