CGS Synthacon filter mods

Lid sinds
5 augustus 2002
Berichten
312
Locatie
Rdam
Eindelijk af, en wat VET! Ik kom een beetje terug op m'n uitspraak in een andere thread dattie Moogy klinkt. Hij klinkt inderdaad Amerikaans warm maar het eerste wat ik dacht toen ik de resonantie hoger zette was... 303!

Absolute aanrader voor alle modulaire nerds die er nog geen één hebben. Eitje om te bouwen, 2de CV ingang is een erg simpele "mod" als je al over een mod kunt spreken, extra draadje met een 220K weerstand eraan (met dank aan Stiebz voor het bedradingsschema!).

Zoals die John Loffink stelt is het bereik van mijn cutoff knop ook wat beperkt. Echt boeien doet het niet maar ik ben ff benieuwd naar of er hier mensen zijn die de "Loffink mod" hebben geprobeerd en naar wat jullie ervaringen zijn?

En while where @ it, iemand dat Bi-n-Tic filter al gebouwd? En?

Mzl

Krimo
 
Origineel geplaatst door Jazper
ah modulair.. da's ouderwets en niet interessant. ik dank u.

Haha, sukkel.... Blijf dat aub geloven...

Ik ga binnenkort ook maar eens een paar pcbtjes bestellen van cgs denk ik :)
 
Laatst gewijzigd:
Ha mensen,

ik kan het filter ook zeeeeer aanraden! Ik heb hem net gebouwd voor in een analoge mono synth waar ik mee bezig ben. Klinkt echt zeer vet en vooral organisch....heeft beslist karakter. Ik heb de print zelf ontworpen aan de hand van Ken Stone's schema's en daarna zelf ge-etst. Werkt perfect.

Groeten,

Rutger
 
Back
Top