• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht [Te Koop]: Roland MC-303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
Lid sinds
16 Maart 2002
Berichten
3.946
Locatie
Sint-Niklaas
Ja, Hover heeft dit ding nooit begrepen. En nou mot die MC-303 maar OPZOUTTEH :duivels:

Dus hij is te koop:
  • in uitstekende staat en 303% in orde
  • inclusief de handleiding (nederlands en engels)
  • inclusief de stroomadapter, wel zo handig want batterijtjes lust ie niet
  • inclusief Piens stickertje 8)
  • inclusief de doos - de enige echte Roland grooveboxdoos

Ik dacht dat 150 Eurootjes een nette prijs is? Uiteraard mag je hem uitgebreid testen vooraleer je je hard-earned cash bij mij inlevert.

En hij ziet er dus zó uit:
 
Sorry dat ik reageer en hem niet hoef maar ik wil hem alleen maar ff aanprijzen. Het is misschien niet de beste sequencer, maar voor deze prijs is het echt een wereld bak hoor! Geluiden/drumsets zijn zeer goed bruikbaar..
 
Ik ken iemand heeft er nog minder voor betaald maar ja je hebt altijd baas boven baas en duur is hij niet ik heb hem ergens gezien voor 475 Euro en over een paar jaar is hij vintage
 
Origineel geplaatst door Camiel Toe
Voor wat voor muziekstijl is ie bestemd?

Eigenlijk vind ik geen enkel toestel gemaakt voor een bepaalde muziekstijl (IMHO) maar de features die erop zitten maken hem vooral geschikt om live ermee aan de slag te gaan. Als je wil kan je d'er gerust een stukje klassieke muziek uithalen hoor, of een rustig stukje filmmuziek maar hij wordt meestal toch gebruikt voor dancegerichte muziek.
De geluiden vond ik zeker niet slecht maar het pattern-based gedoe en zo is helaas geen spek voor mijn bek.
En aangezien hij hier toch al een tijdje stof staat te verzamelen, kan ik hem evengoed wegdoen.
Je krijgt hem wel mooi afgestoft ;)
 
Ik geraak er precies niet zo makkelijk vanaf :(
Had ik al verteld dat ik zelf kom brengen, (als je natuurlijk niet TE ver woont uiteraard), bij deze dus
Woon je bv in Groningen, dan is het misschien beter dat je hem komt ophalen tijdens de DSF-meeting, jullie komen toch ook allemaal :)
 
tjee ik zoek iets voor mn neefje van 10 enkelt het is een
traktatie en eigelijk wil het R5 geven kleine R8 die zijn
een stukje onder de 100 Euro kijk een goed begin is het halve
werk
 
Origineel geplaatst door marcuuu
Ik ken iemand heeft er nog minder voor betaald maar ja je hebt altijd baas boven baas en duur is hij niet ik heb hem ergens gezien voor 475 Euro en over een paar jaar is hij vintage

Uiteraard zou ik hem ook aan 475 EUR verkopen maar de huidige marktprijs is helaas stukken lager. De reden waarom ik hem hier plaats en niet onmiddellijk op Ebay is gewoon om DSF-leden de eerste kans te geven. Op Ebay denk ik wel dat ie voor minstens 150 EUR verkocht raakt.

Misschien over een paar jaar vintage? Wie zal het zeggen, ik vermoed van niet hoor. Trouwens, als ik een synth of aanverwant toestel koop dan is het bij toch om er iets muzikaals mee te doen, niet met de bedoeling om die later met een vette winst te kunnen doorverkopen. Schilderijen lijken me hiervoor beter als investering. Ik wil gewoon wat lekker klungelen met wat synths en proberen om er wat muzikaals uit te laten opborrelen.

Geld verdienen hoop ik in de eerste plaats te doen via mijn werkgever 8)

Zo, nog iemand een MC-303'tje dan?
 
hi,

ik ben errrug geinteresseerd in een echte 303. En 150 euro is abs. niet duur. Stuur me s.v.p een berichtje...

grtzzz,
 
Ik ben nog steeds blij met de mijne, tijdje terug bijna verkocht! Maar gelukkig gehouden. Ik heb is onwijs lange pads zitten spelen op dat ding en een overdosis effecten waar je u tegen zegt en filters etc extreem lange reverbs met full load feedback enzo.. Was toen een vriend bij en die lag helemaal te spacen op de grond man! Echt super voor vage goa ambient avonden enzo (als die er zijn)

maar ja vintage zal ie nooit worden. of.. juist wel, omdat dit echt de meest gediste gear is van de nineties! Zeer onterecht...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top