• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht [Te Koop]: Casio SK-1 & Casio VL-Tone

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
Lid sinds
16 Maart 2002
Berichten
3.946
Locatie
Sint-Niklaas
Zodra m'n Powerbank weer is opgeladen kan ik weer fotootjes nemen en dan zet ik ze er morgen wel bij.
Dus te koop:
- CASIO SK-1
- CASIO VL-TONE
Beide met handleiding natuurlijk en uiteraard werken ze ook en zijn ze in goede staat
Wie durft er zijn spaarvarken aan diggelen slaan voor deze Minimoogs onder de Casio's ;)
 
DE VL-TONE is intussen verkocht

DE VL-TONE is intussen verkocht

De VL-TONE heeft intussen een nieuw onderdak, dus niet meer te koop. :okdan:

Nog enkel de Casio SK-1, de E-MU onder de Casio's ;)
 
Ik heb er zelf net een aangeschaft (ondanks het feit dat die EIKEL er een batterij in had vast laten roestem en die niet even eerlijk zei...'hij werkt perfect') voor 15 Euro + verzendkosten (10 Euro) en ik moet zeggen: EEN AANRADER. Korte Loops, Bassen, Percussie etc door dit ding halen en je hebt instant 'WHAMMMMM'....echwel!
 
Ik wil hem wel wat moet hij kosten ??? Wat is de staat
en ik denk dat als hij niet onder rambours verzonden word
dat de verzent kosten 7,50 zijn uit BE
En de staat bedoel ik mee licht het klaviertje er recht en
vlak in en zitten er niet extreme brand plekken in en krassen
jammer man VL-tone mis gelopen ik heb altijd senso willen
vragen of hij nog ergens een doos heeft staan met VL-tones
 
je maar ik wilde er zo lang een en ben er zoo zuinig op dat ik de toetsen niet gebruik maar het pre view knopje
en als ik er 2 heb ken ik een voor zichtig gebruiken
ik wil hem niet voor handels doeleinde of voor een own dye
project weet hoe vaak ik heb gezocht
trouwens heb je je D50 al zonder cards
 
Bazzi ik heb hover gevraagd voor de handleiding org te verkopen en anders een copytje en uiterraad mag je hem dan wel copyeren Hover heb je ook een orgineel power supply ???
 
Hallo best CASIO-vrienden, intussen hebben beide toestellen een nieuwe eigenaar gevonden.
Uiteraard, zijn er altijd teleurgestelden wanneer er meer gegadigden zijn dan aangeboden toestellen.
Uit enkele berichtjes maak ik op dat sommige ook wel gewoon een handleiding willen hebben, misschien omdat ze al zo'n toestel hebben maar zonder handleiding.
Uiteraard gaan de originele handleidingen naar de nieuwe eigenaren maar misschien kan ik toch de 'pijn' verzachten door de handleidingen om te zetten in enkele PDF'jes die je dan kan downloaden. En de PDF',jes zullen uiteraard verzorgd zijn, niet van die snel ingescande velletjes dus. EN inclusief de mogelijkheid om die handleidingen m.b.v. de zoekfunctie te doorgronden.
Hopelijk is iedereen dan toch een beetje geholpen. Spoedig post ik wel de link waar je ze kan downloaden.

Zo, alles verkocht dus => :slotje:
 
ok luitjes ze zijn alle bij weg en ik heb geen 2 de sk-1 ben
niet teleur gestelt als hij maar een goed baasje krijgt wie ???
ik krijg alle 2 de handleidingen via Hoever dus dat is ook erg interesant bvbd ik stuur je mijn E adress
 
die d50 krijg ik over een week ofzo van Muziekwinkel Han Meyer hier in delft (een maat van me maakt een homepage voro hem en ik krijg een deel van de inkomsten in de vorm van natura) Dus allemaal binnenkort naar de nieuwe site van www.hanmeyer.com en zeggen hoe mooi je zijn nieuwe site vind. (blahblah)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top