• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TKA: SR-JV80-10: Bass & Drums

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rhy

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2001
Berichten
723
Roland Expansieboard met 16MB aan nieuwe geluiden. Geschikt voor JV-80/880/1000/1010, XP-30/50/60/80 en XV3080/5080. De beste sounds geselecteerd door Roland en Spectrasonics!

Overview
The SR-JV80-10 Bass & Drums Wave Expansion Board contains cutting-edge bass and drum sounds meticulously sampled from renowned studio musicians, adding a high-powered rhythm section to your music.

Features:
- Features realistic, sampler-equivalent bass and drum sounds from top studio musicians including Marcus Miller, Abraham Laboriel, John Patitucci, Abraham Laboriel Jr. and Bob Wilson
- Adds 241 waveforms and 204 patches
- Acoustic and electric bass sounds include various playing techniques such as slapping, fingering and picking, as well as slides, harmonics and assorted playing noises
- Dynamic drum waveforms with expressive velocity control
- Cutting-edge acoustic drum phrase loops can be easily sync'd to MIDI clock using Tempo Sync function

Wordt geleverd inclusief originele doosje, handleiding en speciale schroevendraaierset.

Verkoop ivm verkochte JV2080.

Prijs: 125 euro
 
Heb de mijne al verkocht, maar het is een beperkte sample set en je moet er echt van houden hoor. Dus kan ik aanraden om er eerst eens naar te luisteren.

En met die XV5050 kan ik je echt aanraden om naar die SRX bordjes te kijken. Ze zijn wel een 'tikkie' duurder maar ze stoppen soms het beste van meerdere JV bordjes op 1 zo'n SRX bord en dan is het misschien toch interessanter om daar voor te gaan.

Maar het blijft natuurlijk 'cashen' van Roland met deze 'zeut'.
 
Dank je voor je opinie fuse :) Maar ehm je gaat een beetje offtopic geloof ik. ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top