• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Roland JX8P + PG800 programmer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jeroen

Jazzy lid
Lid sinds
24 april 2002
Berichten
1.608
Locatie
Maarssen
Te koop: Roland Jx8p Synthesizer + PG800 programmer. Inclusief aluminium flightcase voor de synth, een originele draagtas voor de programmer, een bijpassende geheugen RAM-cartridge (M-16C), alle handleidingen, boek met 200 extra patches. Alles in prima staat.
 
ok

ok

In principe t.e.a.b, maar indicatie: ik wil wel 500 eurootjes hebben...

Grtz,
Jeroen
 
Nope

Nope

Nee, ik verkoop alles in een keer... (je kan natuurlijk zelf een koper voor die JX vinden, zo ben ik ook ooit aan de PG800 gekomen).

Grtz,
Jeroen
 
ik heb ook zo,n setje tekoop voor 450 Euro, iemand intresse?
 
Mmm

Mmm

Maar die is dan wel zonder flightcase & memory cartridge toch? Wel met PG800?

Grtz,
Jeroen
 
Cartridge

Cartridge

Dat geeft je een extra geluiden bank van maarliefst 32 geluiden (ram geheugen dus). De JX heeft 64 ROM presets, standaard 32 uitwisbare RAM presets en als je een cartridge hebt heb je er nog 32 extra...

Grtz,
Jeroen
 
Origineel geplaatst door mono-poly
ik neem die van grooveron over :)

klopt, dus die van mij is vanaf nu weg:-)
zo'n Cardridge zit er trouwens voor je bij Monopoly.
Ik heb hem alleen nooit gebruikt.
 
Hoef nie, zit erbij.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top