• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

X-base 09 & mc-202 (zwaar gemod)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Lid sinds
24 januari 2003
Berichten
874
Locatie
Egmond aan zee
Hee mensen, ik weet ook nooit wat ik wil he;)

Ik heb sinds kort een jomox x-base-09 en een roland mc-202, en ook nog een juno 106.

maar ik ben er niet zo tevreden over, ik vind de x-base errug vet klinken maar de bediening is me gewoon te vervelend, en hetzelfde geld voor de mc-202.
Bij de juno 106 hebbik meer het probleem dat ik de sound niet echt vet vind, zo op zichzelf wel, maar in de mix krijg ik hem nooit zo mooi(kan ook aan mij liggen hoor).


Al deze apparaatje zijn in goede conitie uiteraard, e de mc-202 is fors gemod en laatst nog gereviseerd.

De jomox is in goede conditie, e de juno uiteraard ook.


ik verkoop deze apparaten niet, maar wil ze allee ruilen.

ik be geinteresseerd in:

- een @juno.
- een tr-808.
- filter en effecten.

of verras megewoon, dit kan natuurlijk in allerlei combinaties geruild worden, ik zoek gewoon gear dat makkelijk en intuitief te bedienen is, het liefst analoog, maar iets van nord is ook wel vet, of mischien een jp-8000(mischien is die wel makkelijk in te mixen).

laat het me maar weten!

gr,

joe
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top