DAP Monitor One Set

m-prez

Stamgast
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
113
Locatie
Roeselare
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=9775

Iemand ervaring met deze speakers?

"The DAP Monitor One is a entry-level nearfield monitor for use in homerecording studio’s or any other audioplayback and monitoring environment. This unit gives you a clear, linear soundreproduction in a neutral, modern designed housing without spending a fortune."

De prijs is belachelijk!!!

Denk er een setje (of twee setjes) te kopen om aan te sluiten op een oude 160W philips en/of een 130W akai versterker als extra speakersetjes in de kamer naast mijn alesis monitoren.


Bang for the buck of weggesmeten geld?

d3109.jpg
 
Voor niets gaat de zon op ;)

Die dingen heb ik ook gehad, en pas later toen ik Reveal's kocht besefte ik wat voor een meuk het was. De helft van mijn tracks kon ik opnieuw af gaan mixen...
 
Je loopt het risico dat ze niet allemaal gelijk klinken, en dat de ene wat eerder kapot gaat dan de andere (maar je kan mazzel hebben)

Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht om er een setje van aan te schaffen onder het mom van: als het daar goed op klinkt moet het goed zijn.

Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te laten, 24,50 jeez... 8o)

Rem
 
Die prijs 8D

Ik ken ze niet, maar ben wel benieuwd. Als je toch nog versterkers over hebt zou ik ze gewoon kopen. Ze klinken vast heel anders dan je Alesis. Dan is dat sowieso welkom. Hoe meer verschillende speakers in je studio, hoe beter. En daar mag best een ranzig setje tussen staan...(graag zelfs).

8~
 
haha ik moest serieus gewoon hardop lachen toen ik die prijs zag...


deze speakers zijn leuk voor home cinema.
 
Back
Top