software midi merger

binaural

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2002
Berichten
873
Locatie
Nijmegen
Hoi!

Ik wil graag met meerdere programma´s één midi output aanspreken, maar al die progjes claimen de poort. Ik weet dat er programmatjes zijn om een soort virtuele poort aan te maken waardoor dit probleem verdwijnt, maar welke moet ik hebben/is de beste?

Thanks!
Jasper
 
Hubbi's midi loopback

Plakken in google en klaar :)
 
yup werkt goed
 
Hoi!

Ik ben gisteren hier weer mee aan ´t kloten geweest, maar ik merk dat de poort vertraagd als je klikt en wisselt van window enzo. Dit werkt nou niet echt toppiejoppie.
Hebben jullie hier ook last van?

Thanks
Jasper
 
Maar heeft iemand Hubi's Loopback Device onder windows XP ook al aan de praat gekregen? Bij mij lukt dat niet, met de versie die ik bij NI B4 krijg.

Is er een nieuwere versie van Hubi of draait dit gewoon niet meer onder WinXP....installeren als hardware-apparaat zoals in de handleiding van hubi staat pikt XP niet (die is ooo zoooo streng, grrrrrrrrrr..zelfs betere drivers voor mijn beeldscherm mag ik niet installeren, omdat hij vindt dat die van Microsoft beter zijn....:duivels: ).

Kortom iemand Hubi onder Xp? Ja? Please vertel me hoe!

Greetz

Rutger
 
Je kunt die drivers ook handmatig installeren hoor. En niet luisteren naar de waarschuwingen van Microsoft.
Dan is de kans op blauwe schermen wel groter, mja je moet toch wat. :)
 
Back
Top