Beyer Dynamic Dt990 Pro

Chulukinat

Ouwe rot
Lid sinds
28 september 2004
Berichten
538
Locatie
Eindhoven
ik heb dus een week geleden een BEYER DYNAMIC DT990 PRO headphone gehaald bij feedback na lovende woorden te hebben gelezen op internet hierover en dat hij al 15 jaar volop word gebruikt ofzo... nou ik heb hem dus nog geen week en die kabel is al fucked... net boven de jackplug.. dit is toch niet normaal?
 
Hangt een beetje vanaf wat er mee gebeurd is denk ik..

Als je 'm normaal hebt behandeld lijkt me dat je gewoon een garantieclaim kan doen.. :)
 
ja dat ga ik ok zeker doen! alleen ik kan dus weer helemaal van eindhoven naar utrecht reizen voor die crap
ik heb echt gewoon totaal niks raars gedaan ermee... het enige waar het aan kan liggen is dat de kabel te zwaar is en dat er daarom teveel spanning op dat stukje komt... maar dat zou wel heeeel dom zijn
 
Gewoon mee terug gaan, inderdaad.
Ik heb een DT770 PRO en daar heb ik geen problemen mee.
Volgens mij doen ze niet zo moeilijk over dergelijke probleempjes.
 
Heb ook al een paar jaar een 990 en echt nog nooit problemen gehad.
Ben toch niet altijd even zachtzinnig met plug en snoerjte.
 
Dan heb je er zeker een uit de zelfde serie als ik, ook al snel het kabeltje kapot... na montage nieuwe kabel een poosje geen problemen gehad tot dat een van de speakertjes zelf het niet meer deed... Bleek dat dat 0,01mm² draadje wat vanaf het soldeereilandje naar het spoeltje gewoon had losgelaten... Dat laten fixen, tot dat hetzelfde weer gebeurd met de andere kant... dus over de duurzamheid van die headphone ben ik niet zo te spreken...

Qua klank is ie perfect! Je kan 'm makkelijk een lange tijd op hebben zonder "moe" te worden in de oortjes...
 
hoe vaak ben je terug moeten gaan dan? want dat kost mij dus elke keer fokking 15 euro ongeveer om bij feedback te komen... teringzooi... zouden ze die niet gewoon omruilen voor een andere? ik bedoel ik heb hem net een week
dead on arrival toch?
 
Precies.. gewoon omruilen die zooi. Ze zijn verplicht een degelijk produkt te leveren.
 
Ik heb al jaren een DT990 en 770. Ik ben het ermee eens dat de kabel er niet echt stevig uitziet. Toch doen ze het al heel lang goed. Een vorige versie DT880 heb ik ook gehad, deze was veel steviger gebouwd.
 
Back
Top