Ik heb mijn setup wel werkend gehad in de situatie die ik zo ga beschrijven, dus ik weet wel dat het mogelijk is. Echter na de verhuizing (zal vast wat knoppen hebben bediend) wert het niet meer.. Wie weet hoe ik het op moet lossen
Ik heb mijn V-AMP pro digitaal in (coax) op de VM3100 CH 09-10
Heb mijn computer analoog in op de VM3100 CH 11-12
Mijn aux bussen van de VM gaan naar mijn versterker vervolgens hangen daar infinity boxen achter
Mijn digi uit (coax) op de VM gaan naar de IN van mijn geluidskaart
De digi uit op de geluidskaart (coax) gaan naar mijn Roland-DS monitoren.
Normaal gesproken kon ik dus in Cubase gewoon een track afspelen en realtime monitoren als ik mijn V-AMP aan had staan.
Nu als ik mijn V-amp aanzet, valt de analoog uit op mijn mixer weg..
Dit houdt in dat ik dus alleen op de Roland-DS geluid heb, van beide.. op de Infinitys heb ik dan alleen de V-amp..
Ik wil dus weer beide signalen over mijn Infinitys laten lopen.. Iemand enig idee wat ik nu fout kan hebben gedaan??
Ik heb mijn V-AMP pro digitaal in (coax) op de VM3100 CH 09-10
Heb mijn computer analoog in op de VM3100 CH 11-12
Mijn aux bussen van de VM gaan naar mijn versterker vervolgens hangen daar infinity boxen achter
Mijn digi uit (coax) op de VM gaan naar de IN van mijn geluidskaart
De digi uit op de geluidskaart (coax) gaan naar mijn Roland-DS monitoren.
Normaal gesproken kon ik dus in Cubase gewoon een track afspelen en realtime monitoren als ik mijn V-AMP aan had staan.
Nu als ik mijn V-amp aanzet, valt de analoog uit op mijn mixer weg..
Dit houdt in dat ik dus alleen op de Roland-DS geluid heb, van beide.. op de Infinitys heb ik dan alleen de V-amp..
Ik wil dus weer beide signalen over mijn Infinitys laten lopen.. Iemand enig idee wat ik nu fout kan hebben gedaan??