• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

electronische drums

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RpW

Stamgast
Lid sinds
28 juli 2003
Berichten
421
Locatie
Malmö
n.a.v. mijn zoektocht naar ruimte gaat nu ook het grootste stuk onder de hamer. Ik neem aan dat er hier ook wel een paar gegadigden rondlopen........

TK: electronisch drumstel. Pas een paar maanden oud, dus nog zo goed als nieuw. Roland mesh-head snare drum met aparte rim trigger, 3x tom, 3x cymbal pads, 1x bassdrum pad met pedaal, 1 hihat deze werkt op een normale manier met een echte hihat stand (incl). Roland TD-6v module. incl. manual, drumrack en stokken.

nwprs 1160,00 nu vrpr 900,00.

(eventueel ruilen voor analogica of machinedrum)

drum 002.jpg
 
niemand ? 't is echt een fantastische set :okdan:
 
ok......prijsverlaging naar 850 eurietjes :)
 
ja, ik snap het al...er zitten natuurlijk geen toetsen op :stupid komop lui, maak me los
8)
 
ruilen mag ook he, dus..... kom maar op met die voorstellen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top