• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Waldorf Pulse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Volgens mij hebben we in een 'ver verleden' wel eens gemaild over de Pulse. Toen wilde je zelfs een soort polyfone Pulse maken dmv 'stacken' van een aantal units. En nu doe je hem weg???? ;)

Ik heb er zelf ook al over nagedacht om die van mij te verkopen. Hoewel ik het echt een superding vind! Maar ja, stiekem vind ik mijn ProOne toch nòg lekkerder klinken.

Maar voor iedereen die nog geen vette (!!!) analoog monobeest heeft: KOPEN die bak!
 
Ha die Cozko !

De naam komt me inderdaad bekend voor. Ik ben er een tijdje uit geweest maar ben bezig aan een comeback :)

De Pulse kan inderdaad de deur uit. Mijn smaak ontwikkeld zich en ik moet wat ruimte en centen maken voor andere aankopen, zo gaat dat.

Hoe is ie verder ?


Paul.
 
Ik heb wel interesse in de Pulse. Ik heb alleen geen geld tot ik mn Spectral Audio Neptune heb verkocht. Behalve als je geinteresseerd bent in een ruil natuurlijk :)
 
Ha die 4 Tek. Ik ben niet geinteresseerd in een ruil. De Pulse staat overigens nog niet op marktplaats, dus wie weet loopt het niet zo hard met de verkoop. Ik zou zeggen, klop af en toe even aan ...


Paul.
 
Dat dacht ik al. Maar ik kan het altijd ff proberen.

Dan hoop ik maar dat er zich snel een koper aanmeld voor die Neptune.
 
Je kunt ook de aankoop van de Pulse voorfinancieren en dan op je gemak de hoogste bieder voor de neptune zoeken ..

Zo doe ik het altijd ! Als je haast hebt met verkopen kun je niet de beste prijs krijgen natuurlijk.


Paul.
 
Ik kon hem een keer krijgen voor 100 E +universelen
adapter chashconverters Denhaag had enkelt behoorlijk gaare
knoppen
Zelf heb ik de + versie en ik doe hem nooit meer weg
nadeel pulse in het menu kunje enkelt naar beneden
niet naar boven en bij de mirco q en q wel
 
Ik dacht dat er een toetscombinatie was waarmee je wel omhoog kunt wandelen ...
Geeft niet, het is niet zo heel belangrijk ....

Wel belangrijk is dat de knoppen niet gaar zijn, daar krijg je vroeg of laat toch de balen van. Die van mij zijn in perfecte staat. Ook n iet vreemd, het ding is amper gebruikt ..



Paul.
 
Ik heb de handleiding 3 x gelezen niet niet zien staan
als iemand dat weet ??? dan maakt hij/zij mijn dag ook weer
goed [slechte weer] en voor live heel belangrijk
wat wil je nieuw aanschaffen ???
 
'Eye, paul
Stond jij niet een keer vet lang geleden op de future music cd van de nederlandse fm??? Met een soort gestripte versie van i'm lost, volgens mijjjj wel, anyway, die versie zonder stem had wat meer 'charme' zeg maar, just my opinion hoor!!!
groetenz, mauriZe
 
Dat klopt Mauriesje.

Die vocale versie is wel charmant, maar uiteindelijk toch ook weer niet je van het ...


Paul.
 
ik weet er alles van, ik gebruik die kreet ook meer als me lief is ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top