• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : TR-909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Henri/etgin303

Ouwe rot
Lid sinds
4 juli 2002
Berichten
540
909 Ruilen tegen synthesizer met toetsen...

Doe een voorstel...


Liefst Acess of Novation Supernova o.i.d.

Ben bereid om iets bij te betalen...





:doei:

Henri/etgin303, en binnenkortokgin909meer

(achja, what the :fuckoff: )
 
Origineel geplaatst door De Toverkoning
Ik heb vanalles, maar geen nova's of virussen... Wat moet een tweedehands Acces kosten dan?

Rond de 1000 ecu's voor een B. De toetsenversie is wel wat pleurootjes duurder...
 
Ik ben blij dat die 309 zo'n vette kick heeft...

Maar goed... Deze thread heet niet: "Is oozi blij dat zijn 309 hem alle vette kicks geeft?" duss....

Mensen... Hier wil iemand het mooiste instrument ter wereld ruilen.. Maak er gebruik van! Ruil je MD in en pak de 909 waar hij het liefst gepakt wil worden!!!!
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Mensen... Hier wil iemand het mooiste instrument ter wereld ruilen.. Maak er gebruik van! Ruil je MD in en pak de 909 waar hij het liefst gepakt wil worden!!!!

Ik wil wel, maar heb geen ruilwaar...

Henri, please name your price!!!
 
Nee, echt sorry toverkoning!

Ik wil 'm alleen ruilen tegen een Supernova II kb of Virus Indigo I....

Mijn vaste prijs zou ongeveer 1325 zijn...

Probeer een van die 2 synthen te vinden voor me, en dan is ie van jou...

By the way, lijkt me toch een redelijke deal of vraag ik nu te veel ?

Kijk, die 909 hoeft niet weg... heb alleen geen geduld met wachten op andere gear...
Die Supernova o.i.d. komt er toch wel !

Mzzl...

Henri
 
Ik begrijp het wel hoor. Als je op zoek bent naar zo'n Supernova dan wil je liever ruilen dan geld zien. Maar ik vrees dat er maar weinig mensen zijn die hun Supernova Kb kwijt willen...

Anyhow, ik zoek wel even verder (*snif*)...
 
Help me mee zoeken! Die 909 blijft voorlopig dus wel staan!

Ik las gister ergens op een forum, iemand had een Supernova in Belgie op het oog... voor 1250 Euro

Het kan dus wel!

Ik hou je op de hoogte...

Mzzl

Henri
 
Ik begrijp het wel hoor. Als je op zoek bent naar zo'n Supernova dan wil je liever ruilen dan geld zien. Maar ik vrees dat er maar weinig mensen zijn die hun Supernova Kb kwijt willen...

Anyhow, ik zoek wel even verder (*snif*)...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top