[Seiko] Voeding voor een Seiko ds250

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
24 juni 2002
Berichten
7.014
Locatie
<zh>
Heeft iemand meschien nog een voeding ???
13,8 v 15 w soort midi aansluiting 5 pins
ben benieuwd wat voor gluid er in zit ???
 
standart voedingen gaan tot 12 v dus
hij komt uit 1986 en heeft midi en is 2 part multie
en chorus ,pich bender en een expantion met een power knop
met spagetie aansluiting
 
oh...anders even bij Goris langs? Aan het eind van de verwersdijk (waar die snackbar op de hoek zit bij de Voorstraat) zit een hele goede electronicawinkel..die gasten willen je ook wel helpen als je niet handig bent solderen (zoals ik) Ik zou daar even langsgaan en vragen wat zij hebben. Ze zijn niet zupergoedkoop maar wel heel goed.


| | X | |
---- -------------- ------
---- -------------- -----
| | | |
| | | |
| | | |
voorstr. verwersdijk.
 
Laatst gewijzigd:
seiko ds250 voeding 13,8 v 14 w 5 pins midi aanluiting
wie o wie gaat me er aan helpen ???
en bazziemann ik ken lassen en solderen maar als jij
ken lezen waar ik moet solderen ???
links zit de power knop rechts aan de zij kant de aansluiting
 
ik zou dat ding gewoon even meenemen naar een goede electronicawinkel...die gasten weten altijd gelijk hoe het zit (of je moet een electomonteur oid in je kennissenkring hebben) Zoals je weet ben in STUDENT, dus ik kan er alleen maar interesant over ouwehoeren (techniek) maar er ECHT iets mee doen (zoals repareren, solderen etc.) dat lukt mij niet...haha...

Die winkel tussen voorstraat en verwersdijk is een goede (volgens mij, ze hebben mij ook vaak geholpen) en je kan ook vragen bij PADERO (zit daar ook ergens in de buurt) Ze zijn wel geen synthbouwers ofzo, maar electronica is electronica...gewoon vriendelijk vragen (en een beetje hulpeloos doen) en die gasten helpen je verder. Zeker als het niet alt e druk is, want zij vinden het zelf ook vaak leuk om zo'n apparaat van binnen te zien.
 
Back
Top