• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

nog steeds te koop: micro q, doe maar een bod want ik ben het zat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

actionHank

www.n00b.nl
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
416
Locatie
Zwijndrecht
ok, mijn micro q staat nog steeds te koop. dit keer gaat tie weg voor het hoogste bod.

twas eerst de bedoeling om mijn micro q te vekopen om snel wat nieuwe dingen voor mijn computer te kopen, we zijn nu 2 maanden verder en heb m nog steeds niet vekocht en met die a-station is niet te zeggen wanneer hij binnenkom. kben t dus zat. kwil weer muziek gaan maken waarbij ik me eigen geen zorgen hoeft te maken over het aantal plugins dat ik gebruik, waarbij ik niet om de 2 sekonden een melding krijg van processor.hard disk to slow of wat dan ook!

dus hoogste biedere mag m kopen en als t ff mee zit kom ik m ook nog dezelfde dag bij je brengen.
 
Wat voor kleur is ie en hoeveel poly ???
ps heel veel lui zijn op vakantie
 
Kennis van me wil er wel een maar ik krijg nog 100 E
van hem ik zal wel vragen of hij meer wil lenen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top