verkouden

cns

sfm
Lid sinds
3 april 2004
Berichten
1.226
Locatie
Waddinxveen
Tja het onderwerp zegt waarschijnlijk genoeg, maar zal het even toelichten. Ik ben dus aardig ziek maar moest toch even wat uitmixen nu zitten mijn oren aardig dicht, dankzij de verkoudheid. Nu kan je zeggen van niet uitmixen dan, maar ik moest wel ;-( belooft is belooft, maar hoe gaan jullie hiermee om? Want denk dat ik het niet meer doe, want als mijn verkoudheid weg is schrik ik me waarschijnlijk dood, heb wel standaardwaarden (voor zover je van standaard mag/kan spreken) mbt de compressor etc genomen maar toch... helemaal lekker zit het me niet of ik stuur het gewoon niet op met als gevolg helaas pindakaas of ik stuur het wel op en dan ook helaas... kortom hoe doen jullie dat?
 
Ik kan niet echt een antwoord geven waar je naar vraagt maar... in ieder geval beterschap!
 
Beterschap.

Maar een stoombadje of iets dergelijks om die verstopping al is het maar tijdelijk zou evt kunnen helpen.
 
ik heb er ook last van ( :( )
alleen slaat het bij mij niet echt op mijn oren, maar meer op mijn neus enzo. Druppelend boven je synths, niet aan te bevelen..

Inderdaad, stomen is de key.. Je neus spoelen met (zeer licht) zout water is ook goed. Ik heb daar een speciale neusdouche voor, om je sinus kamers schoon te maken.


R
 
Heb het ook weleens gehad terwijl ik moest mixen.
Was niet blij maar heb het toch gedaan en achteraf terguluisterend....viel het eigenlijk heel erg mee!

Als je al een paar jaartjes met mixen weg hebt zet je toch automatisch een bepaalde basis kwaliteit neer. Denk ik, dacht ik zo, volgens mij wel...ja.:D



gr. Tom
 
Re: verkouden

Origineel geplaatst door cns
Tja het onderwerp zegt waarschijnlijk genoeg, maar zal het even toelichten. Ik ben dus aardig ziek maar moest toch even wat uitmixen nu zitten mijn oren aardig dicht, dankzij de verkoudheid. Nu kan je zeggen van niet uitmixen dan, maar ik moest wel ;-( belooft is belooft, maar hoe gaan jullie hiermee om? Want denk dat ik het niet meer doe, want als mijn verkoudheid weg is schrik ik me waarschijnlijk dood, heb wel standaardwaarden (voor zover je van standaard mag/kan spreken) mbt de compressor etc genomen maar toch... helemaal lekker zit het me niet of ik stuur het gewoon niet op met als gevolg helaas pindakaas of ik stuur het wel op en dan ook helaas... kortom hoe doen jullie dat?

Beste tip die ik je kan geven is iemand erbij halen... een tweede set oren zeg maar. Wel iemand die een beetje op een golflengte zit en die r geen moeite mee heeft volgende week de hele week ziek rond te lopen! :bekdicht:
 
Back
Top