sh 101 sub oscillator

bunsenstraat

Ingeburgerd
Lid sinds
29 april 2005
Berichten
75
Locatie
bunsenstraat
:erm: vrienden van het goede leven!

een noobvraag :

kan er iemand mij vertellen hoe het zit met de sub osc van de sh 101, ik hoor op mijn doosje namelijk niet echt veel verschil als ik die schuiver en die octaven knop gebruik. wel een beetje, maar niet heel veel. bij de arpeggio's is het wel wat hoorbaarder. maar ik vraag me dus af : hoort dat zo ? bij de juno is het dag en nacht. maar dus niet op mijn 101. voor de rest is ie vet genoeg.

:confused:
 
Re: sh 101 sub oscillator

Origineel geplaatst door bunsenstraat
:erm: vrienden van het goede leven!

een noobvraag :

kan er iemand mij vertellen hoe het zit met de sub osc van de sh 101, ik hoor op mijn doosje namelijk niet echt veel verschil als ik die schuiver en die octaven knop gebruik. wel een beetje, maar niet heel veel. bij de arpeggio's is het wel wat hoorbaarder. maar ik vraag me dus af : hoort dat zo ? bij de juno is het dag en nacht. maar dus niet op mijn 101. voor de rest is ie vet genoeg.

:confused:

Ik denk dat je die oscilator of schuif moet (laten) nakijken. De sub is bij mijn MC202 zeer duidelijk hoorbaar...
 
Op mijn 101 is het verschil ook heel duidelijk hoor, dus die van jouw lijkt me niet okay.
 
:frons: dat verklaart de prijs. nou ja, hij doet het prima voor de rest :dj: . als ik hem niet kan laten fixen heb ik nog steeds een dikke synth.
 
Origineel geplaatst door bunsenstraat
:frons: dat verklaart de prijs. nou ja, hij doet het prima voor de rest :dj: . als ik hem niet kan laten fixen heb ik nog steeds een dikke synth.

Het laten maken zou niet zoveel moeten kosten. Van MC202 was een oscillator, kon zonder problemen gemaakt worden...
 
aha. heeft u het bij eric laten fixen ?
zou wel mooi zijn als het kan. :W

bedankt voor de feedback!!
:mexico:
 
Ik heb het bij Roland zelf laten doen (via een muziekzaak). Al-met-al heeft me dat € 50,- gekost. Maar wellicht kun je ook iemand hier vragen om het te doen....

Suc6!
 
Origineel geplaatst door bunsenstraat
o! welke muziekzaak was dat ? zij stuurden hem naar roland op?

Dat is Dijkman in Amsterdam, zij stuurden m'n synth dan naar Roland op..
 
geweldig. ik werk daar om het hoekie in de spuistraat. makkelijk gedaan.
bedankt.
 
Back
Top