• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis D4

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chromisX

heuleu!?
Lid sinds
3 augustus 2002
Berichten
260
Locatie
Bunde
Te koop, of te ruil: Alesis D4.

Specs:

rond de 500 drumsounds @ 48Khz, 20Hz ~ 20Khz; 99 kicks, 99 snaren, 55 cymbalen, 92 toms, 76 percussiegeluiden en 80 FX sounds.

32 drumsets mogelijk.

4 individuele outputs!

Er zitten 16 triggers op voor pads. 1x MIDI IN, 1x MIDI OUT/THRU gecombineerd.

Drumsets zijn te programmeren adhv RPN messages.

Inclusief reference manual.

Ik vind hem goed klinken maarja ik begin plaatsgebrek te krijgen ivm. inputs!

d4.jpg


Het ding is optisch aan de voorkant goed in orde. De bovendeksel heeft wat krassen + beplakkingen maar dat zie je niet als het in een rack hangt.

De draaiknop is ook in orde, afgezien van het feit dat als je erop zou drukken of tegen zou stoten met kracht dat hij dan wat stroever draait. Er schijnt nl. een kleine beweging naar voor+achteren in te zitten.

Richtprijs: 120 euro.

Af te halen in Zuid Limburg :D

Ruilen kan ook. Evt. met bijbetaling. In dat geval kijk ik wel of ik richting jou kan komen.

Dingen die op dit moment echt voor mij interessant zijn:

Effectprocessors of mengpanelen met tenminste 14 kanalen (bij voorkeur Spirit).

Groetjes, Raymond.
 
*schop*... richtprijs: 100 euro.

Voor lager hou ik hem toch liever zelf. :D
 
*schop*
 
:verkoght:

Deze thread mag dicht!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top