Brombak.....grrrr (lijkt mij wel)

NyaH

DE patser
Lid sinds
1 juli 2003
Berichten
157
Locatie
Joure Friesland
Mijn oude Tascam 1024 mengtafel is het zat om de geluiden van een ander aan te horen en wil zelf ook wat. Hij is begonnen met een brom de langzamerhand erger word. Ook lijken er af en toe kanalen uit te vallen en valt het linker uitgangskanaal af en toe weg. Dit laatste is mogelijk de slider omdat dit kanaal weer terug komt als ik de slider beweeg. Af en toe lijkt er ook een storin in sommige lijningangen te zitten, maar dat kan net zo goed "verder op" in het systeem zitten.

Noot: de sliders zijn uit elkaar gehaald en schoongemaakt, dus dat kan het niet zijn.

Wie herkend dit?

Is het een kweste van ouderdom en tijd voor revisie, of is het een Tascam kwaal?

Ik hoor wat betreft de brom wel eens iets over elco's vervangen, die schijnen een levensduur te hebben. Wat betreft electronica ben ik ondanks mijn interesse hiervoor een beginner. Alles is mij dus nog niet volledig duidelijk. Is er in de omgeving Joure, Friesland een freak van dit forum voor wie een mengtafel 'doorzichtig" is zoals ik dat mij motoren heb? (je kent het wel, van buiten af het probleem van binnen "zien" door ervaring en kennis)

Hellup.....
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top