Aankoop bij Feedback (nooit meer)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

XL7tje

Ingeburgerd
Lid sinds
8 december 2004
Berichten
50
Hallo allemaal,

Het volgende wou ik toch even kwijt aan jullie allen en ook graag jullie mening erover.

In de maand maart van dit jaar bestelde ik een Jomox Airbase 99 bij Feedback via het internet.

Deze stond en staat nog steeds minder geprijst, 549 euro, hey goed koopje dacht ik.

In de eerste mail die ik van Feedback kreeg stond dat de goederen niet voorradig waren en dat ik 4 tot 6 weken kon wachten.

2 weken nadien kreeg ik een mail dat de goederen verstuurd waren! Vreemd vond ik toen al.

Al bij al kreeg ik het toestel na een probleem bij de post (goederen waren retour feedback gestuurd wegens verkeerd adres op de doos of iets dergelijks), nogmaals vreemd vond ik. Is het nu zo moeilijk een adres juist op een doos te plaatsen dacht ik toen.

Uiteindelijk kreeg ik het toestel geleverd, ik verwachtte uiteraard een splinternieuw toestel. Ik kreeg een toestel dat duidelijk sporen van gebruik vertoonde, onderaan vertoonde het krassen en niet een klein beetje, net of er had iemand met een mes in gegroefd of iets dergelijks. Aan de voorkant zijn er kleine stukjes verf af. ER WAS ZELF GEEN HANDLEIDING BIJ!!!

Ik stuurde natuurlijk onmiddellijk een mail met de melding hiervan. Ze stuurden mij gewoon terug dat de handleiding niet voorradig was en dat ik ze kon downloaden op www.jomox.de !!!!!! Wat een klantenservice !!!

Er werd zelf niets gezegd over de beschadigingen aan het toestel, ik werd gewoon genegeerd !!!

Dank u Feedback om mij een tweedehandstoestel te leveren dat op jullie site als nieuw wordt voorgesteld en afgeprijsd maar eigenlijk een toonzaalmodel of iets dergelijks is.

Nogal goed dat het toestel werkt of ik was nog meer ontgoocheld geweest.

Ik heb nogmaals gereageerd op hun mail met de vraag mij een degelijk antwoord te geven waarom ik dergelijk toestel heb ontvangen.

CONCLUSIE: IK KOOP NOOIT MEER BIJ FEEDBACK! Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk op hun site en vertellen ze dat de jomox toestellen niet meer voorradig hebben of nooit meer zullen voorradig hebben.
 
Breng dat ding terug man, je mag er toch vanuit gaan dat je gewoon een nieuwe onbeschadigde krijgt inclusief handleiding!


GELD TERUG HALEN!

succes...
 
Ik heb een dergelijke ervaring eerder gelezen op dit forum. Als je een nieuwe hebt gekocht, dan heb je ook echt recht op een nieuwe. Je hoeft hier dus niet mee akkoord te gaan lijkt me.

Maar...waarom mailen met die lui als je ze ook bellen kan?
 
typisch feedback ja zelfde probleem hier

al een draaitafel zonder plateau en slipmat en armgewicht meegekregen weken moeten wachten op de onderdelen en uiteindelijk een verkeert gewicht mee gekregen uit vermoeidheid heb ik het daar maar bijgelaten

een kapotte microfoon preamp terug gebracht en wat weken gewacht op een ander


een gebruikte gedeukte sm58 meegekregen namen ze niet terug want het was onmogelijk dat hun een deuk in de kap hadden gemaakt want je kon er mee tafeltennissen jaja maar toch heb ik er een met een deuk

weet nog zeker dat ik dingen vergeten ben op te noemen maarja dit spreek al voor zich lijkt me zo
ook het feit dat je in de winkel altijd eerder geopende dozen krijgt met feedback plakband


heb er dan ook van geleerd niet in de winkel te kopen kijken alleen om te kijken als ik koop bestel ik het wel bij hun bestel afdeling op internet 10 keer betere ervaringen krijg ik tenminste 100% zeker ongeopend spul gestuurd vanuit de opslag neem ik aan

ik heb ook heel sterk het gevoel gekregen dat in de feedback winkel zelf alle spullen gebruikt zijn en zijn terug gekomen door ontevreden klanten



groeten
 
ik lees nou net dat het juist om de bestelafdeling gaat :doei: feedback
 
Origineel geplaatst door anoniempje
typisch feedback ja zelfde probleem hier

al een draaitafel zonder plateau en slipmat en armgewicht meegekregen weken moeten wachten op de onderdelen en uiteindelijk een verkeert gewicht mee gekregen uit vermoeidheid heb ik het daar maar bijgelaten

een kapotte microfoon preamp terug gebracht en wat weken gewacht op een ander


een gebruikte gedeukte sm58 meegekregen namen ze niet terug want het was onmogelijk dat hun een deuk in de kap hadden gemaakt want je kon er mee tafeltennissen jaja maar toch heb ik er een met een deuk

weet nog zeker dat ik dingen vergeten ben op te noemen maarja dit spreek al voor zich lijkt me zo
ook het feit dat je in de winkel altijd eerder geopende dozen krijgt met feedback plakband


heb er dan ook van geleerd niet in de winkel te kopen kijken alleen om te kijken als ik koop bestel ik het wel bij hun bestel afdeling op internet 10 keer betere ervaringen krijg ik tenminste 100% zeker ongeopend spul gestuurd vanuit de opslag neem ik aan

ik heb ook heel sterk het gevoel gekregen dat in de feedback winkel zelf alle spullen gebruikt zijn en zijn terug gekomen door ontevreden klanten



groeten

Om jullie allen te antwoorden, ik kom uit België, heb al een tijdje moeten wachten op het toestel na die rompslomp met de levering die in eerste instantie niet correct was uitgevoerd en was dan blij dat het uiteindelijk toegekomen was. Terugsturen wil zeggen nogmaals wachten en wachten. Ik heb inmiddels teruggemaild met de vraag om een tegemoetkoming te doen aangezien ik er niet mee akkoord ben dat ik de volle prijs moet betalen, het toestel is nog maar geleverd van deze week dus ben er nog op tijd bij om het te betwisten maar gezien het antwoord dat ik kreeg op mijn klacht (geen antwoord dus maar gewoon negeren) vermoed ik dat ze bij Feedback niet van goeie wil zijn, waarom zou ik nog bellen, ze doen net of ze van niets weten.

Het is alleszins slechte reclame voor Feedback want ik was van plan nog aankopen te doen maar geenszins bij hen.

Xl7
 
Origineel geplaatst door XL7tje
het toestel is nog maar geleverd van deze week dus ben er nog op tijd bij om het te betwisten maar gezien het antwoord dat ik kreeg op mijn klacht (geen antwoord dus maar gewoon negeren) vermoed ik dat ze bij Feedback niet van goeie wil zijn, waarom zou ik nog bellen, ze doen net of ze van niets weten.
Xl7

Dan laat jij je in mijn ogen wel makkelijk aan de kant zetten.... Gewoon bellen die gasten en het telefonisch op een nette manier proberen op te lossen. Misschien hebben ze je mail wel verkeerd gelezen of de eigenlijke klacht over het hoofd gezien.

Als ze via de telefoon toch van slechte wil blijken te zijn, dan zal ik als ik jou was op zaterdag er even (nou ja, voor jou dan iets langer dan even) langs rijden en in de winkel gewoon een hoop stennis lopen maken. Voor dat je de winkel inloopt dan wel even zeker weten dat het druk is binnen. Als de winkel namelijk vol staat met potentiële klanten willen ze geen herrie hebben in de winkel, want dan lopen de klanten weg.

Ik kan me wel indenken dat jij je nu zo voelt, maar ik raad je aan het zeker nog niet op te geven.

Groetjes van Rudo
 
echt? is dat de service van Feedback?? goed om weten =(
... ik vond al dat ze verdacht veel tijd en moeite in de website met nieuwe prijzen staken. stelletje afrippers!! :(


Laten we met zn allen niet meer bij feedkak kopen! Dan verliezen ze toch ff 6,370 potentiele klanten }:|
 
Ik heb inmiddels telefonisch een verantwoordelijke van Feedback aan de lijn gehad die me zelf heeft gecontacteerd na het plaatsen van mijn bericht op het synthforum.

Wel vreemd dat je eerst dergelijk bericht moet plaatsen alvorens men jou contacteert want dat had ik ook verwacht van feedback na mijn klacht via mail, dat ze zelf contact met mij opnamen om dit probleem te bespreken, klant is nog altijd koning dacht ik zo.

De vriendelijke man meldde mij dat het om een demotoestel ging en dat het blijkbaar aan mij zo was doorgegeven. Ik heb alle mailwisseling die ik ontvangen heb bewaard en kan het NERGENS terugvinden. Anders zou ik natuurlijk niet zo reageren en zou ik zeker niet dit bericht op het forum geplaatst hebben.

In het verleden is het nog al is misgelopen bij leveringen wist die persoon mij te zeggen doch heel kleinschalig.

Ik krijg wel de mogelijkheid om het toestel terug te sturen en de koop te ontbinden maar dit is nu net het toestel dat ik wil. Heel het gedoe van terug opsturen wil ik niet. Een nieuwe Jomox opsturen is aldus niet meer mogelijk volgens Feedback.

Een verdere tegemoetkoming, noem maar op, iets materieels of financieels mag ik vergeten. Voor een firma van dit kaliber kon een kleine tegemoetkoming toch wel door de beugel denk ik zo.

Aangezien de verantwoordelijke van Feedback dit bericht zeker zal lezen vraag ik nogmaals om een tegemoetkoming.

XL7tje
 
Bericht door een moderator:
Sorry, maar zo werkt het hier niet.
Dit is een forum om je gebruikers ervaringen door te geven, niet om zakelijke dingen af te dwingen.
Mijn voorstel is dat je dit in samenspraak met Feedback afhandelt, buiten dit forum om.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top