Hallo allemaal,
Het volgende wou ik toch even kwijt aan jullie allen en ook graag jullie mening erover.
In de maand maart van dit jaar bestelde ik een Jomox Airbase 99 bij Feedback via het internet.
Deze stond en staat nog steeds minder geprijst, 549 euro, hey goed koopje dacht ik.
In de eerste mail die ik van Feedback kreeg stond dat de goederen niet voorradig waren en dat ik 4 tot 6 weken kon wachten.
2 weken nadien kreeg ik een mail dat de goederen verstuurd waren! Vreemd vond ik toen al.
Al bij al kreeg ik het toestel na een probleem bij de post (goederen waren retour feedback gestuurd wegens verkeerd adres op de doos of iets dergelijks), nogmaals vreemd vond ik. Is het nu zo moeilijk een adres juist op een doos te plaatsen dacht ik toen.
Uiteindelijk kreeg ik het toestel geleverd, ik verwachtte uiteraard een splinternieuw toestel. Ik kreeg een toestel dat duidelijk sporen van gebruik vertoonde, onderaan vertoonde het krassen en niet een klein beetje, net of er had iemand met een mes in gegroefd of iets dergelijks. Aan de voorkant zijn er kleine stukjes verf af. ER WAS ZELF GEEN HANDLEIDING BIJ!!!
Ik stuurde natuurlijk onmiddellijk een mail met de melding hiervan. Ze stuurden mij gewoon terug dat de handleiding niet voorradig was en dat ik ze kon downloaden op www.jomox.de !!!!!! Wat een klantenservice !!!
Er werd zelf niets gezegd over de beschadigingen aan het toestel, ik werd gewoon genegeerd !!!
Dank u Feedback om mij een tweedehandstoestel te leveren dat op jullie site als nieuw wordt voorgesteld en afgeprijsd maar eigenlijk een toonzaalmodel of iets dergelijks is.
Nogal goed dat het toestel werkt of ik was nog meer ontgoocheld geweest.
Ik heb nogmaals gereageerd op hun mail met de vraag mij een degelijk antwoord te geven waarom ik dergelijk toestel heb ontvangen.
CONCLUSIE: IK KOOP NOOIT MEER BIJ FEEDBACK! Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk op hun site en vertellen ze dat de jomox toestellen niet meer voorradig hebben of nooit meer zullen voorradig hebben.
Het volgende wou ik toch even kwijt aan jullie allen en ook graag jullie mening erover.
In de maand maart van dit jaar bestelde ik een Jomox Airbase 99 bij Feedback via het internet.
Deze stond en staat nog steeds minder geprijst, 549 euro, hey goed koopje dacht ik.
In de eerste mail die ik van Feedback kreeg stond dat de goederen niet voorradig waren en dat ik 4 tot 6 weken kon wachten.
2 weken nadien kreeg ik een mail dat de goederen verstuurd waren! Vreemd vond ik toen al.
Al bij al kreeg ik het toestel na een probleem bij de post (goederen waren retour feedback gestuurd wegens verkeerd adres op de doos of iets dergelijks), nogmaals vreemd vond ik. Is het nu zo moeilijk een adres juist op een doos te plaatsen dacht ik toen.
Uiteindelijk kreeg ik het toestel geleverd, ik verwachtte uiteraard een splinternieuw toestel. Ik kreeg een toestel dat duidelijk sporen van gebruik vertoonde, onderaan vertoonde het krassen en niet een klein beetje, net of er had iemand met een mes in gegroefd of iets dergelijks. Aan de voorkant zijn er kleine stukjes verf af. ER WAS ZELF GEEN HANDLEIDING BIJ!!!
Ik stuurde natuurlijk onmiddellijk een mail met de melding hiervan. Ze stuurden mij gewoon terug dat de handleiding niet voorradig was en dat ik ze kon downloaden op www.jomox.de !!!!!! Wat een klantenservice !!!
Er werd zelf niets gezegd over de beschadigingen aan het toestel, ik werd gewoon genegeerd !!!
Dank u Feedback om mij een tweedehandstoestel te leveren dat op jullie site als nieuw wordt voorgesteld en afgeprijsd maar eigenlijk een toonzaalmodel of iets dergelijks is.
Nogal goed dat het toestel werkt of ik was nog meer ontgoocheld geweest.
Ik heb nogmaals gereageerd op hun mail met de vraag mij een degelijk antwoord te geven waarom ik dergelijk toestel heb ontvangen.
CONCLUSIE: IK KOOP NOOIT MEER BIJ FEEDBACK! Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk op hun site en vertellen ze dat de jomox toestellen niet meer voorradig hebben of nooit meer zullen voorradig hebben.