KS5 potmeter doet raar

Rubenes

Gebruik standaard
Lid sinds
14 december 2003
Berichten
501
Op mijn KS5 doet een potmeter raar, namelijk de "Filter Overdrive" potmeter. Hij gaat maar tot 84 in plaats van 127 en om de 1-2 seconden zie ik even het schermpje dat je ziet als je aan deze potmeter draait. O ja, nog ff vergeten. Als ik het schermpje zie flikkeren verandert de waarde een klein beetje (84-85-86). Dit flikkeren gebeurt niet als de overdrive op 0 staat. Weet iemand wat de oorzaak is?
 
Laatst gewijzigd:
Oeps, dit klinkt als een typisch Novation probleem :( (tenminste ik heb dat soort vage dingen ook nog wel eens op m'n Nova, alleen verdwijnt zoiets meestal vanzelf). Wordt je niet vrolijk van iig...

Als ik jou was zou ik mailen met de supportafdeling (volgens hun site "tech @ novationmusic.com" (zonder spaties), daar heb ik goede ervaringen mee en die kunnen je waarschijnlijk zo vertellen of hij terugmoet naar hun voor reparatie. Bij mij waren ze erg snel en vriendelijk met hun reply.

Iig succes ermee, nooit leuk als je waardevolle apparatuur kuren krijgt :(
 
Origineel geplaatst door ironfreq
Oeps, dit klinkt als een typisch Novation probleem :( (tenminste ik heb dat soort vage dingen ook nog wel eens op m'n Nova, alleen verdwijnt zoiets meestal vanzelf). Wordt je niet vrolijk van iig...

Als ik jou was zou ik mailen met de supportafdeling (volgens hun site "tech @ novationmusic.com" (zonder spaties), daar heb ik goede ervaringen mee en die kunnen je waarschijnlijk zo vertellen of hij terugmoet naar hun voor reparatie. Bij mij waren ze erg snel en vriendelijk met hun reply.

Iig succes ermee, nooit leuk als je waardevolle apparatuur kuren krijgt :(

Wel, ik ga ze maar eens e-mailen en terug laten brengen naar Stagemusic. Gelukkig staat er nog garantie op.
 
Ondertussen is het probleem erger geworden. Mijn knop gaat nu nog maar naar 60.
 
Back
Top