WIN XP pro+delta 1010 / 1 sec latency!

Henri/etgin303

Ouwe rot
Lid sinds
4 juli 2002
Berichten
540
Ola,


Omdat mijn computer vol zat met rotzooi heb ik besloten 'm totaal opnieuw te installeren en te voorzien van WINDOWS XP pro met servicepack II.

Cubase weer geinstalleerd, Delta 1010 drivers geinstalleerd, allemaal geen probleem. Nu wil ik weer aan de slag maar heb ineens een latency van bijna 1 sec. Hoe kan dit nu weer. In mijn vorige setup met WIN XP Home Edition werkte het in 1x goed.

Ik heb weinig verstand van instelling (Sample buffers ? etc).

Wie kan mij hier iets zinnings over vertellen.

Bij Cubase heb je ASIO Multimedia Setup en ASIO DirectX Full Duplex Setup ? Zijn er hier dingen waar ik op moet letten bij instellen ?
De Delta 1010 heeft zijn eigen controlpanel.

Wie heeft er ook SX, delta 1010 en win XP pro rnherkent mijn probleem ?

Gr Henri
 
Je kan in Cubase selecteren welke asio drivers je wilt gebruiken, daar staat nu waarschijnlijk de standaard asio driver ingesteld, dat moet je veranderen in de delta driver.
 
Origineel geplaatst door JeanV
Je kan in Cubase selecteren welke asio drivers je wilt gebruiken, daar staat nu waarschijnlijk de standaard asio driver ingesteld, dat moet je veranderen in de delta driver.

Precies. Voorheen had ik ook een delta 1010 in combo met Windows XP en Cubase SX. Last van latency had ik totaal niet, dus het moet gewoon op te lossen zijn. Delta Asio driver kiezen en dan moet het al een stuk beter gaan. Op de M-Audio site staan vast wel wat FAQ's over Cubase in combinatie met een Delta.
 
Back
Top