JoMoX XBase09 Tiptoetsen gaar, iemand ervaring.

cavebastard

Nieuwkomer
Lid sinds
9 oktober 2002
Berichten
8
Help mijn Jomox tiptoetsen zijn gaar, Het gaat om de kleine rode rondjes met ledjes erin. Ik kan het rode plastic dopje wel verwijderen maar ik heb geen idee of dit te reinigen is. Of dat alle units op de printplaat moeten worden vervangen, dit laatse zou mooi %$$@@$ zijn. Heeft iemand ervaring met dit soort tiptoetsen en eventueel wat aanwijzingen om er weer wat leven in te krijgen? Mijn dank zou zeer groot zijn.
Groeten,
Wouter
 
Ik ken het probleem, en heb naar jomox gemeeld voor advies, maar nog geen antwoord gekregen. Ik zat er al aan te denken om ze te vervangen voor nieuwe, farnell heeft ze geloof ik, maar daar zie ik tegen op. Ik stuur mijn jomox nu aan met een externe sequencer, gaat prima, maar het is kut dat ie het niet meer allemaal zelf doet.
 
Ja het is jammer, ik heb de dopjes die niet meer functioneerde verwisseld voor de knoppen die minder vaak gebruikt zijn.
Dit helpt wel iets maar op is op. Ik ga maar op zoek naar een profesionele soldeer pippo, Het lijkt mij dat de sequense knoppen alleen een digitale funtie hebben in het computer gedeelte van de JomoX en niet het analoge. Dit is dan nog wel te vervangen zonder dat het een permanent distortion effect oplevert.
Mocht je nog wat horen van JomoX dan is het wel tof als je het even kan laten weten, ik ben benieuwd wat zijn antwoord is.
 
Heeft iemand hier inmiddels wat ervaring mee?? Ik merk dat sommige toetsen soms wat harder moet indrukken. Nog niets storends, maar als hij dadelijk toch op de operatietafel ligt, kan ik hier meteen naar kijken...
 
Back
Top