• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MC-505, MC202 en andere spullen te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Lid sinds
24 januari 2003
Berichten
874
Locatie
Egmond aan zee
Hoi, ik heb wat spullen te ruil omdat ik weer es benieuwd ben naar andere leuke spullen.

Ik heb te ruil:

- Roland MC-505, in goede staat, met handleidingen.
- Korg electribe eR1, in goede staat met doos en handleiding.
- Korg electribe eA1 Mark 2, half jaar oud, met doos en handleiding.
- Roland tr-606, met de oude doos nog, die ziet er alleen niet meer mooi uit, de 606 is aan de onderkant beschadigd.
- En mischien mij MC-202, mits het een echt leuk bod is van dezelfde waarde, kep hier al veel reacties op gehad in een ouwe thread maar er zat niet zoveel tussen dat echt interressant was, ik houd erg van de sound van dit bakkie maar de sequencer vind ik vervelend.

ik maak acid dus zat te denken aan een jomox x-base en nog een leuke acid bak.

maar andere boden zijn ook welkom, geen effecten, alleen synths en drummachines, het liefst analoog.

gr,

Joe
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top