Welk instrument zou je nog weleens willen bespelen?

Welk instrument zou je nog weleens willen bespelen?

  • Gitaar

    Stemmen: 5 7,5%
  • Piano

    Stemmen: 7 10,4%
  • Basgitaar

    Stemmen: 8 11,9%
  • Drums

    Stemmen: 8 11,9%
  • Percussie

    Stemmen: 2 3,0%
  • Contrabas

    Stemmen: 4 6,0%
  • Cello

    Stemmen: 5 7,5%
  • Viool

    Stemmen: 3 4,5%
  • Fluit

    Stemmen: 3 4,5%
  • Trompet

    Stemmen: 2 3,0%
  • Saxofoon

    Stemmen: 8 11,9%
  • Klarinet

    Stemmen: 1 1,5%
  • Mondharmonica

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vibrafoon / Xylofoon

    Stemmen: 1 1,5%
  • Overig

    Stemmen: 10 14,9%

  • Totaal aantal stemmers
    67

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.577
Locatie
Delft
Synthliefhebbers,
Aan een paar knoppen draaien kunnen we hier allemaal wel en een beetje pielen op een klavier gaat
ons vaak ook nog goed af, maar hoe zit het met zgn. "echte" instrumenten?

Denken jullie ook weleens van...... goh, dat instrument zou ik nou graag goed kunnen spelen!

Deze enquete is bedoeld om eens te kijken op welk instrument jullie nog weleens zouden willen leren
spelen (let op: alleen instrumenten kiezen die je dus nog niet beheerst!)

p.s. er zullen misschien nog instrumenten ontbreken in de lijst, maar ik heb maar 15 opties... kies dan overig :D
 
Strings uit een cello zijn voor mij de superstrings, een cello zou k dus willen bespelen :)
 
Basgitaar.

Lekker grooven, vette basriffs spelen!
Als ik jazz/funk-achtige dingen luister dan is de bas eigen iets waar ik altijd (naast de toetsen uiteraard) wat extra aandacht aan besteed.
 
Origineel geplaatst door trash
Overig,namelijk een doedelzak

kut, ik wist dat ik wat vergeten was :D
 
RockTriangel met overdrive en distortion.

Of valt dat onder percussie? ;)
 
G-string! :engel:
Nee, serieus.. Piano.. lijkt me zo geweldig om dat goed te kunnen spelen!!

Eigenlijk is er geen enkel instrument dat ik niet zou willen bespelen, maar piano lijkt me wel super..
 
Overig,

namelijk zo een Iers fluitje, je kent ze wel. Dat is echt leuk om te doen lijkt me. Alleen jammer dat die dingen een enorme pleuresherrie geven en er zit helaas geen volume knop of koptelefoonuitgang op.. :D

R
 
Mondharmonica!

Het komt regelmatig voor dat juist als ik op m'n werk zit, ik in een keer barst van de inspiratie !
En het lijkt me dan waanzinnig om hoog op een toren in de botlek m'n ingevingen over het gebrom van de botlek te laten schallen!!!
 
Theramin?

Een piano aanschaffen komt wel later als ik groot ben. :D
 
Origineel geplaatst door fuse
Theramin?

Een piano aanschaffen komt wel later als ik groot ben. :D

De theremin staat inderdaad ook nog hoog op m'n verlanglijstje...met je oren de spieren beheersen, oftewel....fitnes met je oren! Waanzinnig!
 
Een didgeridoo, bouzouki, berimbau, darbouka, spleettrommel, cajon en een quica!
Maar ik ben bang dat ik daar niet de tijd voor heb. =(
 
ik heb een piano, zou ik graag beter in de vingers hebben, maar helemaal da bomb is natuurlijk drummen.

op een drumstel, maar 80 mijoen pads met fijne vette sounds toegewezen voor je neus.. oeioei:{

Ik was altijd verliefd op de bas(nog steeds hoor) paul jackson, marcus miller en natuurlijk jacco, maar als die bijvoorbeeld met harvey mason spele wordt het allemaal een tikje vetter. soms pak ik wel eens een stukje van harvey en ga die break/beat nabouwen met fijne electro sounds, wat vet.
en het mooie is dat ie al die geweldige dingen met een grijns op zijn bek doet.

maaaarr.. mocht ik het talent van herbie of zawinul hebben, dan natuurlijk toetsen:)
 
Ik zou graag EN piano en gitaar willen leren spelen, maar ben bang dat mijn moteriek te slecht voor gitaar is :(
 
Back
Top