mLan voor XP 1.5.4 uit

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Na bijna een half jaar na de vorige versie is nu (eindelijk) een nieuwe versie van de mLan drivers voor windows XP beschikbaar gekomen. (De ontwikkeling van OSX/OS9 drivers heeft een eigen schema)
Dit belooft veel goeds. Tenminste Yamaha heeft veel goed te maken want er zijn al heel wat klanten voor alternatieven gegaan.

Dé link
http://www.mlancentral.com


Trouwens op de frontpage een onheilspellend bericht dat het deze maand nu echt los gaat breken.
Rare humor noem ik dat dan maar. ;)
 
Ik ben niet blij want met deze nieuwe drivers schiet ik geen ene fuck op.
Sterker nog, er zijn alleen maar bugs bijgekomen.

Stelletje prutsers zijn het.
 
Niet als Akai want ik neem aan dat die geen half jaar nodig hebben om dingen op te leveren met nog meer bugs.
En het is zo frustrerend want ik heb dus m'n computer tot op de bit getweaked en het maakt geen ene moer uit. En support durft volgens mij niet eens meer mij te woord te staan ook al doe ik nog zo m'n best om niet te gaan flamen.

Ik moest toch nog een nieuw moederbord hebben en als dat niet werkt dan gaat die mLan terug naar de winkel (garantie) en ga ik voor Adat. Tegen die tijd heb ik dan wel genoeg centen om een RME adat kaart erbij te kopen denk ik.
 
Zet het maar even hier bij.
Dood draadje maar dit is wel ontopic.
Een beetje tenminste.

Even iets van mLancentral geplukt.

We posted over on the 01xray about this , but CME just announced a new mLAN product ( an audio expansion board for their line of MIDI controllers. The CME mLAN expansion will likely ship in July . We are going to be testing it with our mLAn gear at the end of this month.


Yamaha will also announce two new mLAN products in the next 60 days. We can't say what they are yet, but we can say that they are not an 02X or anything like that. There are also in two different product catagories.


BTW, the Terratec/CME Pro expansion uses the Bridgeco chip found most peer to peer Friewire devices on the market and is the first mLAN product that does not use the Yamaha chipset. This is a fairly signifcant development.

Oftewel naast die prutsers van Yamaha zijn die Terratec prutsers ook met een mLan chipset ism bridgeco gekomen. Hopelijk dat die zich ook met de drivers gaan bemoeien.


En wellicht interessant om te lezen dat Yamaha met 2 nieuwe apparaten uit gaat komen.
D'r zijn vast wel mensen die hier meer over weten. Maar goed, duurt toch nog eer wij daar wat van merken.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top