Positie monitor verhogen

Javascript

Amsterdam West
Lid sinds
13 mei 2003
Berichten
520
Locatie
Amsterdam
Oi beste mensen van het tcp/ip,

Ik wil mijn monitors wat hoger hebben. Ze staan nu op m'n bureau (heb een nieuwe bureau moeten kopen :( )
Hoe kan ik de monitors wat hoger krijgen, maar wel zodanig dat ze er niet afvallen of de monitors raar gaan klinken.
Iemand met een budget oplossing?
 
hoeveel hoger?

5 cm?

of 50 cm?
 
met mdf holle standaards maken met voetje (precies de juiste hoogte) achter je bureau zetten, volstorten met zand, plankie erop, rubbertje onder je speaker,... klaar:peukie:
 
die mopads laten je monitors juist naar beneden richten toch?

het gaat om btw ongeveer 10cm
 
Pakken A4-papier eronder. Kost 4 euro per pak. Voor 10 cm heb je 2 pakken nodig per speaker. Ongelofelijk budget en zorgt ervoor dat je buroblad (iets) minder gaat meeresoneren.
 
ergens bakstenen vandaan halen en ze daar op zetten. heb je meteen een zooi massa erbij die moeilijk in beweging gezet wil worden dus je bent meteen wat resonanties kwijt.
 
Origineel geplaatst door Javascript
die mopads laten je monitors juist naar beneden richten toch?

het gaat om btw ongeveer 10cm

Nee hoor...het kan je kunt ze ook naar boven richten en levelen..straight zeg maar.
Alle stel stukken zitten bij het pakketje! is geloof ik ongeveer 10cm hoog!
Niet echt budget wel mooi spul!

Gr,

Chris
 
STOEPTEGELS!

Overal te vinden waar de straat opengebroken is. Hier in Amsterdam is dat ongeveer om de 100 meter de laatste tijd.
 
Hier in Amsterdam is dat ongeveer om de 100 meter de laatste tijd.

:D :D :D :D :D :D lol hehehe

Van die a4yjes is best een goed plan idd....neem ze lekker van werk mee :P
thx!!!
 
vraagje

vraagje

ik wil mijn event tr8 xl's aan de muur gaan hangen
nu zag ik zo'n systeempje
genelec_etg1029_wandhalter_pimx_141732.jpg

en nu vroeg ik mij af als ik dit aan mijn muur zet moet ik dit ding vast maken aan mijn speakers door in mijn speakers te gaan boren :stupid wat mij niet het slimste idee lijkt
iemand tips om dat op te lossen ik wil ze trouwens lichtelijk naar schuin naar beneden kunnen laten hangen
 
Back
Top