The Alesis Aurora A6

het ziet er naar uit dat het panel niet horizontaal te klappen is.

ofwel, de functionaliteit van de ribbon controller is hiermee tot bijna 0 gereduceerd tenzij je je vingers in omgekeerde richting kunt buigen.
 
Hoe vaak is die hier al voorbij gekomen?
 
Zeker nog nooit een Synthi 100 gezien? ;)
 
Vindt de a6 voor deze tijd erg mooi misschien wel de mooieste synth.......
off topic:Ik vind de zwarte voyager gruwlijk lelijk......en de memorymoog de mooiste vintage
 
Re: The Alesis Aurora A6

Origineel geplaatst door nomore
Dit wilde ik jullie toch even laten zien (ik zou het niet aandurven als ik zo'n ding had, maar je HEBT van die gekken):

http://www.stucki.com/krhen/downloads/Aurora/

:halleluja :halleluja

8~


Kan je je eigen A6 dan tegen betalen zo laten ombouwen door die gasten?? Of is die site er gewoon om te stoeffe (opscheppen in AN)
 
Re: Re: The Alesis Aurora A6

Re: Re: The Alesis Aurora A6

Origineel geplaatst door ikke
8~


Kan je je eigen A6 dan tegen betalen zo laten ombouwen door die gasten?? Of is die site er gewoon om te stoeffe (opscheppen in AN)

stoeffe :dubbel: :okdan: :biertje:

maar. ehh. ik denk niet dat ze dit voor je gaan doen. Ik heb het nog even nader bekeken en op zich is het niet eens zo heel moeilijk te fabriceren.. Zoals hij zelf ook zegt, de houten zijpanelen zijn nog het lastige ;)
 
de houten zijpanelen zijn nog het lastige

een portie lef om met zo'n duur apparaat te gaan klooien is ook wel gewenst :biertje:
ikzelf zou niet zo snel gaan prutsen met zo'n apparaat ookal had ik het geld... neemt niet weg dat-ie zo echt veel cooler eruit ziet dan het origineel. Als ik het kon maken had ik het ala minimoog gedaan die je weer in kan klappen :{
 
hmm kan wel lukken hoor. mischien eerst eens proberen met een andere goedkope synth.
Wie probeert?? :P Kan nog wel een leuke bijverdienste zijn voor de hobbyist onder jullie ;)
de toetsen inbouwen lijkt me het moielijkst =(
 
Ik heb toegang tot een enorme werkplaats, heb ook de kennis en de kunde. Echter ik heb geen Andy om aan te kunnen werken.. :D
Wat ik misschien wel ga doen is zo een 606-unit maken met die extra knoppen in 1 RVS bak. Dat is nog wel te doen.

R
 
Wat wel leuk zou zijn om houten zijkantjes aan een andromeda te maken. Is zeker mooier dan die plastic'en zijkantjes die hij nu heeft.
 
als hij zo is gemaakt zou ik hem wel eerder kopen....
 
heeft iemand de foto's van de aurora A6 nog toevallig?

(zelf ook bezig met iets soortgelijks wat qua ontwerp al bijna af is, maar ben benieuwd naar hoe de aurora eruit ziet.
 
Back
Top