Samson C-control/controllers.

justin

Shauna
Lid sinds
7 april 2003
Berichten
1.915
Zijn er mensen die de Samson C-control bezitten en kun je uitleggen hoe je de zooi aangesloten hebt?Ik heb opgemerkt dat wanneer ik mijn spullen verschillend aansluit(verschillende aansluitingen zijn mogelijk in de handleiding)krijg ik diverse volume niveaus.

Snap er daarom niet echt veel meer van,waarom de ene verbinding grotere volumes teweegbrengt en de ander verbinding een lager volume niveau veroorzaakt.

In de handleiding staan gewoon mogelijke aansluitopties maar daar zit dus wel degelijk verschil in. Leden met een samson c-control voel je geroepen en vertel mij nou eens wat ik evt. verkeerd doe. Hoe sluiten jullie je spullen erop aan?Hoe heb jij je spul erop aangesloten.
 
geluidskaart----> 2TK C
SPK A ----> monitors (gebalanceerde kabels)

En ik heb nergens problemen mee.
 
Ik wil niet wijsneuzen, maar het volumeverschil kan ook worden veroorzaakt door het verschil in uitgangsvolume van je verschillende apparaten. Check dat ook even +4dbv of -10dbv. Dit kan het verschil in volume verklaren (het ene apparaat klinkt dan altijd harder dan het andere, dit geldt ook voor actieve bijv computerspeakers vs monitoren).
 
Back
Top