Hebben alle monitoren een automatische standby stand?

Loubard

Nieuwkomer
Lid sinds
2 februari 2005
Berichten
2
Hey mensen,

Ik heb even een vraag: ik wil graag monitoren kopen en nou heb ik na heel wat lezen op dit forum besloten dat het waarschijnlijk de krk RP-6 gaan worden, eventueel met sub.

Bij het bekijken van de phonic site kwam bij mij een vraag op: er werd daar bij de spec's van hun monitoren genoemd dat de monitoren automatisch in een soort van standby gaan (of in ieder geval de versterkers) als ze 5 minuten ofzo geen signaal ontvangen. Ik vroeg me af of dit bij alle monitoren zo is, en dan in het bijzonder of het bij de krk rp-6.

Alvast bedankt,

Loubard



P.S. Klasse forum, echt heel veel info!! Mieters 8)
 
Dus dat betekend dat je of elke keer je monitoren aan moet zetten als je er mee gaat werken, of je ze gewoon aan moet laten staan.

Heeft iemand ervaring met de krk rp 6 wat dat betreft??
 
Op m'n KRK v88's zit het iig. niet..
 
Ik denk dat de meeste monitors niet zo'n functie hebben. Het is ook beter om ze aan te laten staan. Monitoren zijn er meestal niet erg blij mee als ze vaak in en uit geschakeld worden. Zet ze gwoon uit op het moment dat je klaar bent met werken. Je hoeft ze natuurlijk niet ALTIJD aan te laten staan. Bij mij (Genelec 1030's) zitten ze gewoon op de hoofschakkelaar van m'n installatie.
 
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Op m'n KRK v88's zit het iig. niet..

Op mijn V8-2 wel.:mexico:
 
Back
Top