• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : Roland JD-800

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

omiel

Ik heb de grootste
Lid sinds
27 november 2001
Berichten
1.568
Locatie
Terheijden
Te koop: Roland JD-800 + alle 8 expansie kaarten + 1 ram kaart. In goede staat met Nederlandse handleiding. Geweldige bak. Laten we beginnen op 1200,- euro.
 
Niet de hele, wel een behoorlijk deel.
 
Mocht je wat van die kaarten los verkopen, dan verneem ik het graag :)
Rini.
 
Ja ik heb ook enorme interesse in de kaarten...... dus als je die weg doet... let us know...

CP
 
Hmm... wellicht dat ik die kaarten wel los verkoop. Maar dan wil ik ze wel als een setje in een keer verkopen, en niet dat de leukste er tussenuit worden gevist. Mischien dat jullie samen wel het spulletje willen kopen. Ik zou trouwens even niet weten wat ik er voor zou moeten vragen. Ik zal eens rondkijken wat een beetje gangbaar is. Een bod/voorstel is uiteraard ook altijd welkom.
 
Ik heb ook geen idee wat er per stuk/set voor die kaarten gevraagd wordt.
Welke bezit je trouwens?
Rini.
 
Origineel geplaatst door ZmokE
Welke bezit je trouwens?

Zoals gezegd, alle 8.
 
In eindhoven zit de muziek zaak EMI,(Eindhove Musical Inst.)
Die heeft ze volgens mij nog wel een aantal in de uitverkoop voor 25 Euro per set (paar maanden geleden hadden ze er no een stel
 
Zoals gezegd, alle 8.
Uhhmm..right.
Ik weet niet welke er allemaal uitgebracht zijn....
Weet het maar van enkele....dusss.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top