Tapco S8

xpanded stereo

Ouwe rot
Lid sinds
3 augustus 2003
Berichten
2.720
Locatie
Deventer
Ben erg benieuwd of iemand deze al eens heeft gehoord!
Lees goede dingen over de tapco's. Wil zelf graag luisteren. Waar staan ze (nog niet bij feedback in Apeldoorn i.i.g.)? Tot die tijd zou het gaaf zijn alvast wat meningen te horen.
Het worden deze jongens of de krk rp8 die mij tot dusver zeer hebben overgehaald tot het consumeren van de rakkers met de gele woofers;)

Gr,

Chris
 
Ik zou zeker voor die KRK's gaan. Ik ben nu namelijk ook aan het zoeken voor monitoren. Ik vond die KRK's gedetailleerder klinken dan die tapco's. De tapco's geven een wat rommelig midden en weinig hoog. Ik denk dat ik zelf die KRK RP8 ga halen.

Peace..
 
Heb een set rp8's kunnen regelen + set mopads voor 600,- (Terechte korting aangezien ik al veel stuuf heb gehaald waar ik ze ga kopen)

Tsja het effect van de mopads moet ik nog beleven. Bij mij zal het zeker wel wat uitmaken omdat ik ze plaats om een mdf plaat waar ook nog weer adere dingen opstaan(Die overigens ook met rubber ontkoppelt zijn van die plaat).
De reviews over de mopads zijn wel positief. Op speakerstands zal het ongetwijfeld minder effect hebben.

1 set mopads is voor 2 speaker en bestaat uit 4 mopad's die afzonderlijk te richten zijn met opvulstukken voor neerwaartse straling, rechte straling en opwaartse straling.

Mopad's kosten los volgens mij 35,- per set.

Gr,

Chris
 
Back
Top