Gesloten Koptelefoons

Stanza

Ingeburgerd
Lid sinds
10 januari 2005
Berichten
76
Ik ben op zoek naar een goede gesloten koptelefoon voor het inzingen van m'n songteksten. Mijn budget is E105,-
Het moet daar dus onder blijven. Het geluid van de koptelefoon mag dus niet in de microfoon komen..

Weet iemand een paar goede merken? Een paar sites waar ze zulke verkopen?


Bedankt,
Stanza
 
ik zie al dat deze thread bekeken word, zou iemand misschien kunnen antwoorden?

Bedankt,
Stanza
 
Hay

ik heb niet zoveel verstand van koptelefoons

omdat ik al heel lang dezelfde heb, een sennheiser HD540Reference

ik heb zelf de zijkapies opnieuw genaaid, snoertjes een paar keer vervangen

de laatste keer was het snoertje alleen al bijna 30 euro

ik wil hiermee zeggen koop een goede, daar heb je heel lang plezier van

en is denk ik beter voor je oren,

veel succes met wat je ook koopt

Greetz Turtel
 
jah goedkoop is duurkoop dat heb ik al heeeeeel vaak meegemaakt :confused:
als ik jou was had ik een sony mdr-v700 gekocht ik heb m zelf ook en hij is er dicht je hoort hem niet als je hem op hebt. in de nieuwe clip van eminem zag ik dat hij hem ook op had....
ik heb niet tot geen verstand van hoofdtelefoons voor zang maar ik denk dat eminem wel weet waar hij mee bezig is;)
de prijs licht rond de 175 eu.
The music house in Utrecht verkoopt ze
 
Een bekende, al vaker op dit forum genoemd, die ik zelf al een tijdje naar alle tevredenheid gebruik, is de Sennheiser HD25-1. Sluit je oren van de buitenwereld af en andersom. Kost ongeveer €160,- Klinkt heel neutraal, zéér dynamisch, met meer dan voldoende en een zeer strakke laagweergave.
En dat is meer dan €105,- maar hier doe je je hele leven mee...
 
sennheiser280 pro

sennheiser280 pro

Klinkt erg goed. In Nederland iets boven jouw budget maar in de states nu voor $79
 
Origineel geplaatst door Stanza
ik zie al dat deze thread bekeken word, zou iemand misschien kunnen antwoorden?

Bedankt,
Stanza

Al 4 antwoorden en nog steeds geen reactie?? :duivels:
 
Ikzelf heb een Beyer Dynamicr DT-770 en ik weet dat die ook in zangstudio's gebruikt wordt. De normale prijs is € 149,- , maar misschien dat je hem ergens in de aanbieding kunt vinden.
 
Origineel geplaatst door DJ DyM
jah goedkoop is duurkoop dat heb ik al heeeeeel vaak meegemaakt :confused:
als ik jou was had ik een sony mdr-v700 gekocht ik heb m zelf ook en hij is er dicht je hoort hem niet als je hem op hebt. in de nieuwe clip van eminem zag ik dat hij hem ook op had....
ik heb niet tot geen verstand van hoofdtelefoons voor zang maar ik denk dat eminem wel weet waar hij mee bezig is;)
de prijs licht rond de 175 eu.
The music house in Utrecht verkoopt ze

Ding is superpopulair voor luisteren, dj'en en producen. En terecht, maar het is ZEKER GEEN gesloten koptelefoon.. het is type half-open, je hoort hem ZEKER WEL :D
de gesloten sony is de V900, die is 250 tot 300€ maar wel ontzettend goed :)

denk alleen dat je dan net zo goed beijer kan nemen
 
HD280

HD280

Gebruik de volgende hoofdtelefoons in studio

AKG K240 M
Sennheiser HD 250
Sennheiser HD 250 MK II
Sennheiser HD 280

De laatse past best bij jouw budget. 121,- euro. Hij klinkt minder verfijnd dan de 250 MKII, maar gaat wel redelijk hard.
Vrij robuust gebouwd overigens maar staat gecatalogeerd als "dj" hoofdtelefoon. Maar net omdat ie zo hard gaat ideaal voor "hardcore" drummers bijvoorbeeld. :D
De 250MKII is echt een juweeltje qua klank. Ik krijg in de studio vaak goeie kritiek van zangers/zangeressen die deze proberen...hij "draagt" dan ook bijzonder luxueus. Mooie defenitie in laag. De prijs is al wat hoger. +/- 180 euro
 

Attachments

  • hd250ii.jpg
    hd250ii.jpg
    10,6 KB · Bekeken: 85
Laatst gewijzigd:
Ik heb onlangs een gebruikte, zgan., beyerdynamic dt770 gekocht via eBay.de voor ongeveer 70 euro.
Perfect ding. Ik had de open versie, dt990, al meer dan 10 jaar naar volle tevredenheid.
 
De HD250 MKII. Proberen zou ik zeggen. Daarna vergeet je alles wat je ooit hebt gehoord.
Ook Sony heeft een paar uitstekende professionele headphones...de prijzen zijn er ook naar.
 

Attachments

  • hd250ii.jpg
    hd250ii.jpg
    10,6 KB · Bekeken: 86
Ik heb een HD25-13. Een super ding, ik verwacht hier inderdaad heel lang mee te kunnen doen.
Ik gebruik 'm om te produceren en voor dj-en.
Monitorspeakers op je oren zijn het, helaas wel bijna 2X je budget. Even doorsparen zou ik zeggen.
 
Origineel geplaatst door Stanza
ik zie al dat deze thread bekeken word, zou iemand misschien kunnen antwoorden?

Bedankt,
Stanza

Eh, Stanza? STANZA?!
Joehoe, waar zit je dan?

Eerste post, nog geen kwartier later ongeduldig worden, en dan vervolgens 'n week niet terugkomen. Lekker bezig.

Ik zeg: beyerdynamic DT100... Waarom? Geen idee, maar de hele wereld schijnt er een te hebben dus dat zal wel goed zijn (oh jee, ik voel 'n NS10 verhaal aankomen...)
 
Origineel geplaatst door beestachtig
ben jij diezelfde lofi die zo lauw op de foto met cut chemist staat op mpc forums ? ;)

Deze foto? Yep. We waren twee weken op de Red Bull Music Academy, en die foto was op het slotfeest. Ik weet ook niet hoe het komt dat we zo lam waren. Ik denk dat iemand alcohol in het bier heeft gedaan ofzo.
 
Origineel geplaatst door lo-fi
Ik denk dat iemand alcohol in het bier heeft gedaan ofzo.

Nee joh, jullie zijn gewoon lelijk.:dubbel:
 
Back
Top