• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop Yamaha Dx7

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
te koop YAMAHA DX7 goede staat geen manual (kan op pdf formaat wel geregeld worden)

prijs 220€

inruil mogenlijk ( ook defecte spullen )

mail : zoesynths@hotmail.com

tel 0622149804
 
Laatst gewijzigd:
hahaha die mog van zijn moeder niet richting amsterdam alleen met de trein en ............ nog veel meer drama
ik heb geen zin om dan zo mijn spullen te verkopen
dus dat heb ik afgehaakt

mensen kunnen het apparaat gewoon bij me komen halen en uittesten met een bak koffie
 
Ja hoor! Kaaptie die SNII weg! Harrie! ;)
 
Is ie er nog? Ik ben namelijk opzoek naar een redelijke Synth voor niet al te veel geld, ik wil er en een beetje mee proberen te producen en er gewoon op spelen als piano. Is deze daar een beetje geschikt voor?

Ik ben btw nieuw op dit forum, dussuh HALLO ALLEMAAL ;)

Ik mail wel ff naar je zoe

mzzlz
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
hallo en welokm.

bespelen als een piano? hij heeft geen gewogen toetsen....

Je bedoelt dat ie niet van die echte piano toetsen heeft. Dat is op zich niet zo erg als k m maar ook kan gebruiken voor mn 'piano-les' :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top