• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: Novation Supernova II Rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

The Q

out in the fields
Lid sinds
19 Maart 2002
Berichten
2.426
Locatie
Hengelo
Ik wil er toetsen bij, daarom is mijn 1 jaar oude Novation Supernova II Rack 24 voice te koop.

supernova2r.jpg


De prijs heb ik op 1250 pleuro's ingezet (onderhandelbaar).
Inruil Clavia Nordlead 1,2 of 3 is mogelijk.

Degene die interesse hebben mogen me een PB-tje sturen.

meer info: www.novationuk.com
 
Laatst gewijzigd:
Een SNII inruilen voor een nordlead ???????

Ik zou het nooooooooooit doen. Vind clavia een rete eigen
klank hebben die niet in mijn setup past. En dat na Nordlead
1,2 en een Modular keys te hebben gehad....... dus je kan wel
zeggen dat ik het heb geprobeerd, maar nee niet mijn sound.

Als ik jou was zou ik er toch gewoon nog even over na
denken...

gr. Mario
 
Uberhaupt dat je nooit synths moet verkopen. :)

Als ik het geld had ging ik er voor. :)
Veeehute bak!
 
Ik zou hem heel graag willen hebben maar ik denk niet dat je hem weg doet voor 300 euro ;)
 
Daar krijg je de manual nog niet voor.
 
hehehe... word up!

Ik ben héél tevreden over de supernova II maar wil de key uitvoering er graag van hebben.

Een Nordlead is ook een synth waar ik van onder de indruk ben geweest en wil als het ff kan er 1 bij hebben. Heb ooit een modular gehad en vind het op zich nog steeds jammer dat ik die weg heb gedaan.

Anyway... ik wil hier geen discussie starten of een NL beter is dan een SN, dat heeft IMO meer te maken met de stijl van muziek die je maakt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top