Yamaha RM1x 199 euro!!!

da's echt geen geld! perfecte hardware sequencer!
 
Wel erg toevallig dat 199 euro net de hoogste prijs is waarbij de advertenties op marktplaats nog gratis zijn...ik ben bang voor een tegenvallertje als je de verkoper de echte prijs vraagt.
 
jah, maar is ie in theory niet verplicht om hem voor die prijs te evrkopen als hij duidelijk aangeeft: "VASTE PRIJS" ???

Het is eigenlijk een beetje te goedkoop niet?
 
Op marktplaats ben je helemaal niets verplicht...
 
Hmm. Even het serienummer checken. De RM1x van 'n vriend van mij is net uit de oefenruimte gejat... En dat was ook in Amsterdam... Het kan natuurlijk zijn dat die gast zo dom is om 'm gelijk op MP te zetten. Voor een verdacht lage prijs.
 
en/of om aankoopbewijs vragen
 
Origineel geplaatst door NorthernLightX
Op marktplaats ben je helemaal niets verplicht...

t zal best, maar wettelijk wel

Al je een aanbod doet, en je zet er niet
bij dat t vrijblijvend is, en iemand aanvaardt je geldig aanbod, dan is er bij uiting van wil en verklaring toch echt een overeenkomst tot stand gekomen! En plaatsing op marktplaats is een uiting van wil en bijbehorende verklaring (tenzij de verkoper minderjarig was, of onder invloed van een geestelijke stoornis, of onder curatele gesteld)

jaja PJ heeft recht gehad! dus 199 aanvaarden en naar de kantonrechter!
 
en daar word je veroordeeld als heler ;)
 
omdat het wel aannemelijk is dat 199euro niet helemaal in de haak is
 
jah daar hebben jullie gelijk is... Heb ik een paar jaar geleden nog op de middelbare school geleerd :)

En voor heling kun je de bak in draaien!
 
tja...als 199 ECHT te weinig is, dan handel je als koper niet "te goeder trouw"....en had je maar moeten ruiken dat er iets niet in de haak was....dus dat is wel weer zo....maar zo ontzettend belachelijk weinig is 199 euro ook weer niet
 
Origineel geplaatst door STicKX
En voor heling kun je de bak in draaien!
Daar werk ik toevallig. Geen zorgen, in de muziekruimte staat ook een rm1x.
 
een bod doen op marktplaats geeft je geen recht op optie
 
Origineel geplaatst door leo

Daar werk ik toevallig. Geen zorgen, in de muziekruimte staat ook een rm1x.


hhhmz, mijn ouders hebben er allebij in gezeten...
 
mailen is veel handiger dan bieden op marktplaats, dan weet ook niemand dat je geboden hebt, dus kan ook niemand je terugmailen dus heb je meer kans om hem te kopen 8o)
 
Oh ja, de gelukkige koper, dat ben ik :):) inderdaad niet duur, rielekste gast ook... nog is bij mij om de hoek ook.
Is helemaal in de haak, hij heeft nogal wat synths, en gebruikte de rm1x alleen als sequencer. Hij is in zeer goede staat, thuis gebruikt alleen. Nu heb ie een powermac g4 en gaat die gebruiken als sequencer. De geluiden daaruit heeft ie echt niet nodig.
Hij wilde gewoon het ding vlot weg doen en iemand blij maken.....

EN DAT IS GELUKT WIEHOEEEEE
 
dan was je me net voor *&$!*** =(
 
Back
Top