• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: CS6X + plg100 xg voor 1100 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

xentagz

Nieuwkomer
Lid sinds
24 april 2002
Berichten
22
superaanbieding!!!!!!!!!!
de synth voor mensen die van house en vette synths houden....

cs6x yamaha synth + expansion board plg100xg + draagtas en standaart inclusief boekjes,software en aankoopbewijs, nog geen 1 jaar geleden gekocht,ik doe hem weg i.v.m geldnood.......

http://www.yamahasynth.com/pro/cs6x/

voor 1100 euro!!!!!
 
Heb wel interesse.... vertel eens wat meer???

Hoeveel garantie zit er nog op, wat voor draagtas, wat voor standaard zit er bij, waar hebbie hem gekocht.... dat soort dingetjes......

Wel jammer dat je geen AN board erbij hebt..... maar goed...

Thnx man....

Cubik Planet
 
hallo jongens

hallo jongens

hi all,

nog twee maanden garantie,hij is namelijk 10 maanden jong,een muzip accesesoires draagtas,gewoon standaart draagtas waar hij in past,gekocht bij muziek stafhorst in utrecht,en ik woon in katwijk in zuid holland,o,ja inclusief 4mb smartmedia kaart om je banken mee op te slaan,ik heb er nog weinig mee gedaan ,dus vraag me niet hoe alles werkt,er zitten genoeg boeken bij:kroon:

ik hoop dat dit genoeg info is

bye
xentagz
 
Ok dus nog twee maandjes garantie....

Het plan was om de CS6X in januari te gaan kopen.... ben druk aan het sparen.... dit maakt het er niet makkelijker op.... en ik wil er een AN en DX plugin bij kopen...

Misschien kunnen we een dealtje slaan... moet ff wat geld bij elkaar sprokkelen.... als freaks onder elkaar, jij in geldnood ik die de bak graag in de familie houdt 8) ..... ik bied je EUR 975,00.....

Wat zeg je ervan????
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top