• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop!! (o.a. SIDstation en ews88d)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
4.492
Locatie
Roffa
ik heb nog steeds een aantal dingen te koop!

sid station vraagprijs €500.
ews88d vraagprijs €190.

heb ook nog een prophet. is in principe te koop maar wordt nu gebruikt als masterkeyboard. (totdat mijn echte masterkeyboard terug is uit de reparatie) vraagprijs €750.

ik ben nog steeds naar dingen opzoek (ja ja) waldorf microwave xt of 2 met zo'n programmer en mijn interresse gaat ook uit naar een jd800.

laat het maar weten.
mail naar mij
 
Voor het geval dat je er nog niet gekeken had:
JD-800
JD-800
JD-800
JD-800
Maar waarschijnlijk had je deze al ontdekt...
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
oef, die eerste......bied 400 euro en hij is zeker van jouw, en dan heb je hem niet duur

tja ik zou het zo doen.. maar ik moet eerst watverkopen om wat te kunnen kopen;)
 
Hey EDP, gaa je nu ook voor een HardSID? ;)
 
Origineel geplaatst door NorthernLightX
Hey EDP, gaa je nu ook voor een HardSID? ;)

nee ik denk het niet..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top