• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: Korg KPR-77

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.646
Locatie
Delft
te koop:

Korg KPR-77
nieuwstaat en met originele service manual !

bied maar
 
iik bied een alesis studio 1622 mengtafel met wat kleine mankementjes, een realistic delay, en ik neem meteen het atc frontje mee voor je maatje.
 
ehm okee ?
 
ik weet alleen niet wat ik met een 1622 mixer moet
 
die nog mankementen heeft ook

dus iets anders ?
 
Origineel geplaatst door matt second
ik weet alleen niet wat ik met een 1622 mixer moet

die komt altijd van pas; is het niet nu, dan wel later! 6 aux sends en 8 returns, 2 sub, 16 mono, inserts, 8 direct outs....
minder word je er niet van!

dit zijn de (geconstateerde) gebreken:
kanaal 1 werkt niet op main of sub, wel solo; kanaal 2 en 4 werkt de pan niet; 1 van de monitor outputs werkt niet (de main outputs wel natuurlijk, de sub outs ook).
iemand mailde me dat de opbouw zeer simpel is en er bijna niks inzit aan electronica en dat een reparatie dus niet duur of ingewikkeld hoeft te zijn.

iets anders dan de alesis en de delay heb ik nu even niet, echt waar. ik heb alleen nog de studio quad, maar daar is iemand voor.
 
Cubik : doe maar eens een bod

vergeet niet de service manual , daarmee kan je de hele machine nog eens nabouwen
 
sorry leo ik heb al 2 mengpanelen
 
dat weet ik

al ben ik wel benieuwd naar die delay
vertel daar eens wat meer over
 
he matthijs, wat voor geluid geeft die Korg? Vergelijkbaar met iets?
 
nou ehm een heel fijn geluid
de mooiste zijn de clapp en de snare
echt werelds
kik echt
 
die delay is niks bijzonders, maar wel vuil. leuk dingetje voor 30-40 euro of zo...
volgens mij doe je met die 2 samen een goede ruil; die mengtafel is best wat waard, klinkt goed en is top op aux-gebied. problemen zijn zo verholpen, brengt dan makkelijk 200 op. zag een kpr77 voor 65 euro, zojuist in duitsland!
 
Origineel geplaatst door leo
zag een kpr77 voor 65 euro, zojuist in duitsland!

Nou, voor dat geld wil ik ook wel een KPR 77 !


;)

equate
 
Zoiets dacht ik ook..... EUR 40,00.... heeft verders niet zulke goede recenties.... op Sonicstate proberen ze hem te vergelijken met een 606.... maar daar haalt hij het al niet eens bij.... Ik had overigens nooit van dit apparaat gehoord.... weer wat bijgeleerd....

:-)

Cubik Planet
 
Origineel geplaatst door Cubik_Planet
Zoiets dacht ik ook..... EUR 40,00.... heeft verders niet zulke goede recenties.... op Sonicstate proberen ze hem te vergelijken met een 606.... maar daar haalt hij het al niet eens bij.... Ik had overigens nooit van dit apparaat gehoord.... weer wat bijgeleerd....

:-)

Cubik Planet

Ach, 100 euro is ie in goede staat zeker wel waard naar mijn mening! Klinkt een beetje als een 606. Het probleem ermee is een beetje dat ie wat lastiger te syncen is dan de roland drumdoosjes.

equate
 
ja maar ik wil niet nog een mengpaneel , ik ben blij met mijn mackie :)

en eigenlijk hoef ik ook niet nog een delay

mensen bied maar !
 
ik gebruik wel eens wat sampletjes van het ding, en ik vind 'm wel fijn klinken...

maar meer dan 100 euro zal ie toch niet waard zijn lijkt me
 
hij werkt prima op sync
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top