• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: micro q voor 650 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Q keyboard gekocht ??? Anders doe je 'm niet weg, onmogelijk ;)

gr. Mario
 
kvind t heel jammer dat ik m weg moet doen, tis echt een hele mooie synth. maar op t moment heb ik zwaar geld gebrek. kmoet namelijk wat nieuwe spullen voor mijn computer kopen. mijn computer trek t gewoon niet meer en aangezien ik het meeste op de computer doet zit er helaas voor mij niets anders op =(
 
wat is eigenlijk het verschil met een microwave xt ? kan je de microQ als aanvulling op een microwave xt in je studiootje zien of is het meer van hetzelfde (allebei wavetable synthese) ?
 
Als je wat zoekt kwa computerspullen ben je bij mij aan het
goeie adres, geef me anders even een PM wat je nodig hebt
dan kan ik je vast wel helpen..... Een extra mQ kan ik namelijk
altijd wel gebruiken ;)

gr. Mario
 
Ik heb net een micro Q lite gekocht , nders had ik zeker willen hebben !!
 
Zeg Hank, heb je nog steeds die mQ te koop? Als dat zo is ben ik ook wel geinteresseerd, maar moet nog een paar dagen wachten voordat ik weet of ik hem kan kopen (geld).. Heb je dat geduld?

gr
Arv
 
Origineel geplaatst door actionHank
hij is nog te koop maar ik ben druk aan t onder handele, dus ik kan je niets garanderen. zodra ik meer weet post ik dat wel ff

Ik geef je geen ongelijk..

Arv
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top