• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Vermona Perfourmer MK2 midi

Prijs
1050 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Bonnefooi

Ouwe rot
Mijn Vermona Perfourmer mag in de verkoop. Nieuw gekocht in jan 2025 maar ik gebruik hem te weinig en heb teveel andere synths die waar ik in de praktijk sneller naar grijp.
Dat ligt niet aan de sound want het is echt een super vette bak maar als je een paar youtube filmpjes opzoekt dan kom je daar al snel achter indien je hem nog niet kent.

Het gaat overigens om de standaard midi versie zonder cv/gate :)

€1050,- inclusief shipping lijkt mij een schappelijk prijs, een net bod dat ik niet kan weigeren of een leuk item als inruil sta ik altijd voor open om in overweging te nemen.

Zgan, afhalen in Amersfoort of verzending.
IMG_9145.JPG

Back