Gloomy - I Am 1 With What I Am (100%BPM)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
🌀 “I Am 1 With What I Am” is een langzaam ontbrandende klankmeditatie — deels mantra, deels openbaring. Exact op 100 BPM stroomt het als een rustige hartslag, en verankert het de luisteraar in iets oerouds, maar diep persoonlijk.

De titel is een raadsel én een oplossing:

“I Am 1 With What I Am”
↪ Een versmelting van zelf en oorsprong.
↪ Een afwijzing van illusie en afgescheidenheid.
↪ Een herovering van innerlijke waarheid, waar “1” zowel eenheid als identiteit betekent.

Het is geen vraag — het is een antwoord.
Een lus van zelfaanvaarding, gefluisterd vanuit het niets.
Een stille rebellie tegen het lawaai van het ego.
Een klank die niet vraagt, maar weet.

🖤 Verwacht sferen, pulsen en een aanwezigheid die blijft hangen lang nadat het nummer is afgelopen.

SoundCloud:

YouTube:

Wat Serum2 allemaal niet kan doen :dj:

✨ Mogelijke boodschappen als je 444 ziet:

Blijf trouw aan je waarden.
Blijf bouwen — je inspanningen worden gezien.
Laat angst los — je wordt gedragen.
Wees alert op synchroniciteiten.

:)

ja goede track!! ✊

Heb m zelfs 2x geluisterd 😳🥹

Nice!!

Al dat gezwam eromheen hoeft van mij overigens niet, maar als jij er blij van wordt 🤘

4:44 – we zitten duidelijk op dezelfde golflengte… Ik heb laatst ook een track gemaakt die precies zo lang duurde.

De vocals zijn tof, ik hou van die sfeer. Altijd als ik zulke vervormde, gefilterde vocals hoor, moet ik om de een of andere reden denken aan What It Feels Like for a Girl (Above & Beyond Club Radio Edit). Hoe Madonna daar haar boodschap overbrengt... krijg er nog steeds een brok in mijn keel van.

Wat betreft Am 1 With What I Am – interessant gearrangeerde track, coole fluit/synth. Je hoort dat je goed bent in het mixen van geluiden en motieven. De kick en de bas lopen mooi samen. De fluit geeft echt een soort thema door. De kick aan het einde klinkt levendig, met decay en release – niet simpelweg ‘copy-paste’, maar echt met gevoel gemaakt. Alles opent en sluit zich precies op tijd :)

Ga zo door – goed werk!

Waauw, wat een mooie feedback @bebenzomusic , dank je wel hiervoor. Dit lied van Madonna heb ik al gedraaid op Bullet, moést erin :-)

Ja, ik geef bescheiden toe dat ik vele geluiden tesamen goed kan mixen, daar besteed ik ook het meeste werk aan.

Zo door gaande, geef ik je een dikke knuffel :luv:

Zeer goed gedaan! Zonder afbreuk te doen aan je andere tracks, dit is je beste track tot nu toe. Echt tof!

Zeer goed gedaan! Zonder afbreuk te doen aan je andere tracks, dit is je beste track tot nu toe. Echt tof!

Thanks man, @Eclectic :okdan:

Als dat zo is, dan moet ik het onthouden om hem in te zetten voor de 2025 Contest. Fijn man, dank je wel hoor!

Erg lekker nummer weer, super gedaan!

Zit weer mooi inelkaar.
Die fluit is leuk gedaan en de die zware distored synth die af en toe meedoet vind ik ook lekker.
👍

Back