Iemand ervaring met synthonia/synthcloud of andere preset vendors?

SanderSwi

Ouwe rot
Ik heb inmiddels twee preset bundles voor de minifreak/modwave die ik momenteel aanbied via ko-fi, hier krijg ik zelf 100% maar mijn bereik ik nogal klein naast dat ik sound demos ervan op youtube/bluesky/reddit enzo post.

Nu zat ik dus te kijken om ze misschien op synthonia/synthcloud (of suggesties voor andere vendors) aan te gaan bieden, hier krijg je slechts 66% van de omzet maar is je bereik wel veel groter (je omzet % kan hoger worden als je meer verkoopt)

Zijn hier toevallig mensen die gebruik maken van een dergelijk platform en wat is je ervaring/tips hiervoor?

mochten er nog mensen benieuwt zijn naar mijn ervaring tot nu toe omdat ze zelf een preset bundle online willen zetten:

binnen een dag stond mijn bundle online

ze willen een beschrijving, preset list en filmpje/demo van je geluiden en prijs, de beschrijving hebben ze enigsinds aangepast zodat hij meer tot de verbeelding spreekt en de prijs hebben ze iets verhoogt, ik had 13.75 aangegeven ze zijn voor 19 "sale" 15 euro gegaan

mijn youtube filmpje dat ik ze gegeven heb hebben ze ook op hun eigen youtube geherpost hier hebben ze 42.8k followers dus een best flink potentieel publiek

wanneer iemand mijn bundle koopt krijg ik synth coins op mijn account, deze kan ik 1 op 1 omruilen naar euros die vervolgens op paypal gedoneerd worden wanneer ik ze hier een verzoek voor stuur via email maar gezien het er past sinds vandaag op staat nog niet geprobeerd.

Back