Void Pointer
Ouwe rot
Helaas heb ik mijn gear moeten verhuizen naar een kleinere kamer. Hierdoor heb ik geen ruimte meer voor mijn grote losstaande speakerstatieven. De speakers zullen dus op mijn bureau moeten staan. Om de speakers op de juiste hoogte te krijgen, maak ik momenteel gebruik van een mooie stapel boeken. Dit ziet er natuurlijk niet uit en neemt onnodig veel ruimte in (zie het als een massieve hoekvormige poot
). Ik zal dus aan de bureaustatieven moeten.
Nu zat ik wat rond te kijken en kwam voornamelijk twee varianten tegen. Eentje met een klem, en eentje met een "voet". Vrije ruimte op het bureau is eigenlijk wel het belangrijkst, dus dan is een klem het beste I guess. Maar die met een voet lijkt me weer veel steviger, en dat is ook wel handig omdat mijn speakers ~10kg per stuk zijn. Tsjah..
Hebben jullie hier ervaring mee? Waar gaat de voorkeur naar uit? Ik hoor het graag

Nu zat ik wat rond te kijken en kwam voornamelijk twee varianten tegen. Eentje met een klem, en eentje met een "voet". Vrije ruimte op het bureau is eigenlijk wel het belangrijkst, dus dan is een klem het beste I guess. Maar die met een voet lijkt me weer veel steviger, en dat is ook wel handig omdat mijn speakers ~10kg per stuk zijn. Tsjah..
Hebben jullie hier ervaring mee? Waar gaat de voorkeur naar uit? Ik hoor het graag