Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Auuuwww... dat doet pijnHaha... negen! Netjes!
Ik heb een M21 van Telefunken, maar die heeft dus de geest gegeven.

Cheers,
Exo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Auuuwww... dat doet pijnHaha... negen! Netjes!
Ik heb een M21 van Telefunken, maar die heeft dus de geest gegeven.
Ik heb twee weken geleden mijn Revox B77 HS met toebehoren verkocht. Ik deed er toch te weinig mee. Daarnaast vond ik het meer een masterrecorder i.p.v. een saturatie unit. Voor vuile saturatie vind ik mijn space echo beter. Het geld wat ik ervoor gekregen heb heb ik gestopt in een Lovetone Flange with no name. Dan is die collectie ook weer compleet. Geen spijt![]()
Echt niet. Hoogstens een aardige benadering, maar de nuance van gitaarspel en de ongeveer oneindige modulaties die je maakt met picking, fretting, muting, sliding, bends, hammer-ons, pulloffs, etc. zijn vrijwel onmogelijk fatsoenlijk te emuleren. Met een goede physical modelling of diepe sample lib kun je best leuke gitaarsounds maken, maar het is niet te vergelijken met the real thing.Een gitaar is ook uit een plugin te halen
Dus.. analoog is beter?Echt niet. Hoogstens een aardige benadering, maar de nuance van gitaarspel en de ongeveer oneindige modulaties die je maakt met picking, fretting, muting, sliding, bends, hammer-ons, pulloffs, etc. zijn vrijwel onmogelijk fatsoenlijk te emuleren. Met een goede physical modelling of diepe sample lib kun je best leuke gitaarsounds maken, maar het is niet te vergelijken met the real thing.