Namm 2025 voor de deur..

Tot dusver lijkt het een voor mij goedkope editie te worden. Nog niets GASwaardigs gezien. Dat Melbourne Ninaknoppen controllertje en de Behringer BX-1 zijn de enigen die mij aangenaam opvallen tot dusver.

We zullen moeten wachten op superbooth in Mei.Eigenlijk de beurs voor de synth lieflebbers.

Tot dusver lijkt het een voor mij goedkope editie te worden. Nog niets GASwaardigs gezien. Dat Melbourne Ninaknoppen controllertje en de Behringer BX-1 zijn de enigen die mij aangenaam opvallen tot dusver.

Beetje late reflectie maar ik zat toevallig net hetzelfde te denken. Veel fabrikanten die al eerdere dingen lieten zien. Misschien wel nieuws vond ik de SSL interfaces. Het ziet er voor mij meer naar uit dat op Superbooth wat betreft synthspul meer leven in de brouwerij zit.

Yep, al heb ik nu een Quantum mk2 besteld dus toch nog een dure maand. Maar tegen de tijd dat Superbooth voorbij komt is die krater wel weer hersteld :D

Wellicht ga ik de K2700 inruilen voor de K2088 omdat de pianoklavier van de 2700 wat te zwaar wordt wegens lichte artrose in m'n rechterduim en de K2088 een fatar Tp/40L bord heeft die ik al ooit bespeeld heb en veel lichter is.Ouderdom heeft zijn nadelen ook in de muziek.
Dank voor deze bijdrage, was er al "bang" voor dat ook de K2700 weer van die zware -en naar het lijkt langere- toetsen heeft.. bummer, zat te kijken voor een K2700.

Dat heb ik bij de K2600 en de PC3X ervaren, en dat is zonder handaandoening of ouderdom (sorry :D ) Na avondje jammen, waar ik veel baspartijen doe met links.. gewoon een zere klâh. Ik sluit me sowieso aan bij "ik wil liever een Module" wens van velen, ook vwb de ruimte.

Ga de K2088 dan eens bespelen! Thx

Dank voor deze bijdrage, was er al "bang" voor dat ook de K2700 weer van die zware -en naar het lijkt langere- toetsen heeft.. bummer, zat te kijken voor een K2700.

Dat heb ik bij de K2600 en de PC3X ervaren, en dat is zonder handaandoening of ouderdom (sorry :D ) Na avondje jammen, waar ik veel baspartijen doe met links.. gewoon een zere klâh. Ik sluit me sowieso aan bij "ik wil liever een Module" wens van velen, ook vwb de ruimte.

Ga de K2088 dan eens bespelen! Thx
Vergissing van mij,de K2700 zou dezelfde keybed hebben dan de K2088.
Blijf toch bij mijn K2700.Aangepaste oefeningen en behandeling kan ik toch nog redelijk spelen, alleen niet zoveel meer.Tijd voor meer compositie gericht spelen nu.

Back