Namm 2025 voor de deur..

Stronghold

Stamgast
Eind van de maand begint de Namm,
Ondertussen lees ik best wel wat geruchten,
Behringer is na 10 jaar terug en daar zijn best wel wat ogen op gericht.
Ikzelf hoopt op een Electribe 3 of een andere toffe groovebox.
Hebben jullie nog verwachtingen? Of wat verwachten jullie van de Namm.

Ik verwacht dat Waldorf met een nieuwe hardware komt. Wellicht opvolger van Blofeld of Pulse 2?

Ik hoop op een nieuw vlaggenschip van Sequential. Iets modems dat voortborduurt op de kwaliteit van de Prophet-10 en OB-X8 maar dan zonder alle vintage beperkingen.

Ben benieuwd wat dit is:

1736244459256.png

Ik hoop wel op een nieuwe Roland Boutique. Wellicht een Jupiter 6 of een Jupiter 8 met een schakelaar naar 6 zoals de Ju-6a?

Eind van de maand begint de Namm,
Ondertussen lees ik best wel wat geruchten,
Behringer is na 10 jaar terug en daar zijn best wel wat ogen op gericht.
Ik hoop dat we dan een goed werkende VCS3 en Enigma gaan zien en dat ze dan vertellen wanneer die in de winkel liggen.

Ik lees soms dat er waarschijnlijk een pittsburgh modular drummachine aankomt. Ben wel heel benieuwd hoe die gaat klinken/werken.

Voor de rest is er zoveel moois te koop en scheelt het vooral aan tijd/ruimte/geld meer dan aan opties.

En eindelijk Kurzweil toont de K2061 en K2088 full proof.

Ik hoop dat we dan een goed werkende VCS3 en Enigma gaan zien en dat ze dan vertellen wanneer die in de winkel liggen.
Ja, ik had ergens gelezen dat ze met een knaller het nieuwe jaar wilde beginnen, zou mij nix verbazen dat de VCS3 juist daar gelanceerd word., dat is toch wel het apparaat waar schijnbaar iedereen warm van word.

Ik hoop wel op een nieuwe Roland Boutique. Wellicht een Jupiter 6 of een Jupiter 8 met een schakelaar naar 6 zoals de Ju-6a?

Hoop dat deze serie wordt voortgezet en Roland niet alleen doorgaat op de Aira compact boxjes.
Een mini Jupiter of Alpha Juno staat mij wel aan.
Of opvolging van de MC-101/707.

Ik ben in de markt voor een Waldorf Quantum, dus ik hoop stiekem op de aankondiging van een mk3. Niet dat ik niet tevreden zou zijn met de mk2, maar tsja... FOMO.

Ik ben in de markt voor een Waldorf Quantum, dus ik hoop stiekem op de aankondiging van een mk3. Niet dat ik niet tevreden zou zijn met de mk2, maar tsja... FOMO.
Zelfs aan de mk1 kun je je geen bult vallen imho ;)

(De MKII is overigens pas net een jaar... Zou best vlot zijn)

Ik begreep dat Waldorf plannen had rond een nieuwe Iridium/Quantum OS beta rond NAMM. Daar was ik wel benieuwd naar... Of t een kleine update word of dat het een leuke word.
Sh!t heb net de manual uitgeprint :-)

Maar goed wat ik jammer vind is dat je op de Quantum niet gewoon kan auto samplen en multisamples kan maken.
Maar goed Waldorf heeft wel eens laten doorschemeren dat ze dat niet zien zitten.

Back