Gear die goed (of helaas niet) past bij je workflow

ik doe op de cirklon alles de laatste tijd P3 eigenlijk. Ik heb uiteraard al wel eens wat ck gedaan maar ik vind de akkoorden onbereikbaar als je ze wat wil manipuleren dus ik blijf er van weg :)
Ik kreeg eerder al n bijnaam de belgische Mononeon te zijn vd synths (qua instelling dan, no way dat ik kan wat hij kan haha)

Hahahahahahahaha.
Box aka 'doos' of instrument.
Maar 'ITB' is dan weer op de PC.
En zeker geen luispreker, dat is dan weer een monitor. Wacht, of was dat nu een beeldscherm.
Lekker verwarrend allemaal.
Wel leuk allemaal maar dit hele jargon
moet voor een beginneling wel snobistisch /
klasse / jacquet / als deftigheid over komen.
Niet zo erg als het maar begrijpelijk is.
Ik ga mezelf niet verschuilen achter hogere kunst.
Het kan soms wel nieuwe ideeen los maken al is het hoogdravend.
Toch . . .
Begrijpelijkheid is voor mij het voornaamste.

Wel leuk allemaal maar dit hele jargon
moet voor een beginneling wel snobistisch /
klasse / jacquet / als deftigheid over komen.
Ja klopt. Al zijn het volgens mij wel veel gebruikte termen.
(en anders weet Google heel snel wat er bedoeld wordt)
Niet zo erg als het maar begrijpelijk is.
Ik ga mezelf niet verschuilen achter hogere kunst.
Het kan soms wel nieuwe ideeen los maken al is het hoogdravend.
Toch . . .
Begrijpelijkheid is voor mij het voornaamste.
Zeker.

ik doe op de cirklon alles de laatste tijd P3 eigenlijk. Ik heb uiteraard al wel eens wat ck gedaan maar ik vind de akkoorden onbereikbaar als je ze wat wil manipuleren dus ik blijf er van weg :)
Ik kreeg eerder al n bijnaam de belgische Mononeon te zijn vd synths (qua instelling dan, no way dat ik kan wat hij kan haha)
Precies dit. Je kan wel akkoorden invoeren in een CK pattern, maar even een nootje verschuiven of een variatie qua timing invoeren is mega-omslachtig t.o.v. een DAW. En met scenes kun je wel een song opbouwen maar ook dat vind ik veel omslachtiger dan in een DAW met een nette arrangement view of timeline.

Back