Innisten
Krucial Moal
Goed nummer om je afluister installatie mee te testen. Waar het heen gaat? Van rechts naar links, van onder naar boven en weer terug. Ik heb er lekker op zitten stereo spacen. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor de mooie woordenHele vette productie weer. Mooie gebruik van de ruimte en supercleane mix, zonder saai te zijn. Petje af voor dit moois!
Hey, dat is echt een mooi compliment! Ik heb thuis een stereo luisterplek met goed spul en dan hoor je echt alle details. Dan hoor je heel duidelijk verschil tussen mooi opgenomen of gewoon knetterhard voor de telefoon en oortjes generatie. Ik streef er altijd naar om mooi, strak en ruimtelijk te klinken. Fijn dat je dat zo ervaren hebtGoed nummer om je afluister installatie mee te testen. Waar het heen gaat? Van rechts naar links, van onder naar boven en weer terug. Ik heb er lekker op zitten stereo spacen.![]()
Wederom dankdie bass is echt dik en vet en rond.
hele toffe track kwa opbouw en sounds.
Yesss! Dat is precies de bedoeling. Ik ben geen fan van mainstream en trek meer naar eigenzinnige producties die erg goed klinken. Dat streef ik dus ook na en aan de diverse comments (en met name die van jou) begint dat inmiddels aardig te lukken. Een mooier compliment kon ik mij niet wensen. Ik ben me er heel erg van bewust dat dit geen hoogstaand muziekstuk is, maar zolang het maar fijn klinkt ben ik al tevredenSoort futuristische hippy trippy shit
Ik vind het wel geinig. Beetje eigenzinnig.
Dit zijn natuurlijk geen tracks die een megapubliek aanspreken, maar ik moet zeggen dat ik het best wel wat vind.
Wat er echt positief bovenuit steekt is hoe het allemaal klinkt. De geluiden komen ( hier bij mij in elk geval) heel goed uit de verf. Sterk in elkaar gezet dus![]()
Thanks. Dat scherpe zou kunnen. Ligt er ook een beetje aan waar je op luistert natuurlijk.heerlijke productie, lekker gedetailleerd en gave sound design!
halverwege wat te veel scherpe mid hoge tonen door elkaar waardoor de mix daar mijn oren een beetje moe maakt
Dank je!Goede sounddesign, mooie texturen, clean en schurend tegelijk, gave panning effecten, bijzonder plaatje!
Op m'n koptelefoon zijn de hogen tonen met name percussie ook wat scherp.
Snap ik. Je bent niet de enige. Ligt er ook een beetje aan waar je het op beluisterd is mijn ervaring. Maar dank voor de complimentenMixing en Mastering top! Ook heel veel creatieve elementen zoals met de percussie. Enige kritiek puntje van mijn kant en kwestie van smaak is dat ik de synth een beetje fel vind klinken, ik denk dat het mooier was geweest om een zachtere sound te kiezen. Maar uiteindelijk is het zeer geslaagd.
Yess, thanksLekker man, die lage dreunende kicks en bassen. Goed afgemixt!
Heel aangename sound.
Dank je. Gek genoeg heb ik deze ingestuurd bij gebrek aan beter. Dit was meer een testproject dan een muziekstuk. Ik merk nu wel dat de productie toch voor een groot deel meetelt. Dat gezegd hebbende zal een zeer goed muziekstuk welke crappy gemixed en gemastered is nog steeds herkenbaar zijn als een zeer goed muziekstukAlgemeen: inderdaad zeer mooie mix. Het muziekstuk zelf: een mix van "Interessant" over "Soms mag het wat gewaagder" tot "Knap gedaan". Ik doe het je in elk geval niet na, en, ik ben daar niet alleen in. In elk geval oprecht succes gewenst! Deze kan wel eens hoog eindigen volgens mij.
Dank u!ik heb er weinig woorden voor: erg mooi, erg goed gedaan, mooie produktie. bizonder.
ThanksPrima track. Mooi laag en zeker mooi artwork! Vond hem persoonlijk net iets te lang, dat wel.